Köpte GTX 760. Var är spelet?

Permalänk
Medlem

Köpte GTX 760. Var är spelet?

Tjena.

Jag köpte precis ett ASUS Gtx 760, som man skulle få Splinter cell Blacklist med. Jag köpte det på Cdon.com, och på kvittot står det t.om Blacklist.

Dock hittar jag inte en nyckel för spelet någonstans. Ska man registrera eller något? Jag hittade "Code Redemption" på Nvidias hemsida, men det står inget om hur man hittar koden.

Undrar också om koden är inne i förpackningen, dvs ska jag vända mig till Nvidia eller Cdon.com för koden?

Glömde Cdon att ge mig koden :>?

Edit: Jag inser nu att detta var inte det lämpligaste stället att posta denna tråd. Sorry!

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem

jag när jag skulle köpa gtx 660ti så såg jag att man fick med boderlands med grafikkortet men när jag köpte korten så fick jag inte med pga den dagen så gällde inte erbjudandet efter några dagar kom erbjudandet igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaid:

Tjena.

Jag köpte precis ett ASUS Gtx 760, som man skulle få Splinter cell Blacklist med. Jag köpte det på Cdon.com, och på kvittot står det t.om Blacklist.

Dock hittar jag inte en nyckel för spelet någonstans. Ska man registrera eller något? Jag hittade "Code Redemption" på Nvidias hemsida, men det står inget om hur man hittar koden.

Undrar också om koden är inne i förpackningen, dvs ska jag vända mig till Nvidia eller Cdon.com för koden?

Glömde Cdon att ge mig koden :>?

Edit: Jag inser nu att detta var inte det lämpligaste stället att posta denna tråd. Sorry!

Koden lär ligga i förpackningen
Det är inte bara CDON som har erbjudandet.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag hittade koden.

Den var gömd mellan två pappersförpackningar som omslöt grafikkortets förpackning. Ganska svårt att beskriva, men den var väldigt gömd -.-. Jag tänkte fan slänga de förpackningarna först.

Tack ändå.

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem

Kan väll likabra också fråga om man inte kan aktivera produkten på STEAM?

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem

På vissa butiker får man en voucher. Dvs den ligger inte i förpackningen och isf har dem glömt att packa den. Ringa och hör med dem!

Visa signatur

Prylar är gott.. och nyttigt.

Citera gärna så hittar jag tillbaks!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaid:

Kan väll likabra också fråga om man inte kan aktivera produkten på STEAM?

Testa! Det skadar inte att försöka.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Testa! Det skadar inte att försöka.

Testade ofc :p. Hoppades desperat på att det skulle finnas en icke-självklar lösning.

Seriöst, jag orkar inte med flera spelprogram. Nu har man ORIGIN, Uplay och STEAM.

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM