Var kan jag köpa kylpasta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Var kan jag köpa kylpasta?

Tjena, har sett många som skriva att clas ohlson säljer kylpasta men kan inte hitta det i deras webbshop.
vi har julia och karlsson. kan någon av dessa ha kylpasta tro?

någon som vet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Köp på Inet bara?

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Umeå
Registrerad
Mar 2011

Om du söker en fysisk butik som har lite större utsträckning än Inet kanske Kjell & Company kan vara ett förslag?

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Edsbyn
Registrerad
Sep 2011

inet, komplett, webhallen, Dustin, Netonnet, Inwarehouse, Pixmania, cdon

Stationära:- FD Define C - MSI Z87 G45 - 4770K @4,3Ghz + Corsair H110 med 2x Noctua NF-A14 - Corsair Vengeance PRO 2133mhz 2x8GB - Corsair RM750x - MSI GTX 1080 Gaming X -2x Samsung 850 EVO 250GB -
Bärbar: Asus ZenBook UX430UAR
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Headset: Steelseries Arctis 7 2019 Edition Mus: Steelseries Rival 310 Tangentbord: Logitech G213

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2005

Köpte en tub hos Klas i sjön för flera år sedan en kväll när jag skulle bygga åt en bekant och insåg att mitt eget smet tagit slut.
Fanns inte i katalogen men väl vid deras bemannade disk, artikelnummer 32-1933.

Q9450 @ 3.5 GHz | GTX 770 | 6GB OCZ Reaper | Abit IP35 Pro | Auzentech X-Meridian | Dell U2412M

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lordran
Registrerad
Jan 2012

På internet

Prisa Solen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2010

ica ? Hört att majonnäs ska fungera fint fint som kylpasta

Bärbar - [Asus G75VW]

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Umeå
Registrerad
Feb 2009

I stortsett vilken butik som helst som säljer datorprodukter eller elektronik.

http://www.inet.se/kategori/144/kylpasta

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Flen
Registrerad
Jul 2001

Kjell & Co och Teknikmagasinet har och finns över hela landet. Netonnet bör också ha i alla sina butiker.

Det är inte så mycket att välja på däremot. Men AS5 eller MX2 bör du få tag på i princip överallt. Såväl butik som nätet, på nätet kan du såklart få tag på lite fler varianter särskilt om du beställer från utlandet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jan 2011

ICA maxi?
Du kokar det i 3min och lägger det i kylen..

Nä men beställ, dom i butikerna kan vara gamla och torra.

Skickades från m.sweclockers.com

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fjugesta
Registrerad
Aug 2005

Vad har den här tråden med konsumenträtt att göra?

Den ABSOLUT viktigaste delen i en dator är NÄTDELEN varför spara 200-300:- och ta en chans på att dina nya dator delar för x antal tusen ska hålla?????????
Den hemliga polisens anfader, Armand Jean du Plessis de Richelieu a.k.a. Cardinal-Duc de Richelieu, sa en gång så här om sitt arbete... "Ge mig sex rader skrivna av den hederligaste man som finns och jag ska hitta en förevändning i dem att hänga honom."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2001

Korrekta namnet är egentligen värmeledningspasta.

https://www.google.se/search?q=kylpasta&ie=utf-8&oe=utf-8&rls...

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
PC
HTPC
Mediaspelare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gislaved
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av quattro-2.6:

ICA maxi?
Du kokar det i 3min och lägger det i kylen..

Nä men beställ, dom i butikerna kan vara gamla och torra.

Vad är det för skitpasta om den blir torr av att ligga ?

Har min tub med Arctic Silver kvar sen forntiden och den är precis lika dan i konsistensen som "back in the days"..

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Karaff:

Vad är det för skitpasta om den blir torr av att ligga ?

Har min tub med Arctic Silver kvar sen forntiden och den är precis lika dan i konsistensen som "back in the days"..

Precis som du skrev, skitpasta.
Titan och silverstone är dom som jag märkt torkar ur med tiden, blir som cement mellan kylaren och cpu.

Artic silver håller sig färsk länge, har inte ens stelnat på cpu:n efter flera år.

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2001

Har Dow Corning 340 en helt vanlig standard industripasta lika färsk idag som för 10-år sedan då den köptes.

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
PC
HTPC
Mediaspelare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

fel forumdel kanske?

5820K 4,3 GHz OC | MSI X99S Gaming 9 AC | Asus GTX 1060 6GB | Corsair Vengeance wLED DDR4 3200MHz CL16 4x16GB | Samsung NVMe SM961 1TB | IRONWOLF 10TB | EVGA SuperNOVA P2 1000W | Asus ROG Swift PG348Q | 2 x Dell U2714H | Dell U2312HM | Corsair K65 MX Speed Rapidfire RGB | SteelSeries Rival 500 | Bose Companion 5 | LITEON BLURAY BD-R 12X | Noctua NH-U14S PnP | Fractal Design Define XL R2 | WIN 10 Pro 64-bit | 3Dmark Fire:

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kista
Registrerad
Sep 2011

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
RAKVATTNET
Registrerad
Feb 2003

Skicka ett PM med namn och adress kan jag skicka dig en tub med kylpasta inköpt på Kjell & Co i våras i ett kuvert på posten. Ligger bara och blir gammalt här hemma