Permalänk
Medlem

Tips Guncraft!

Hej, sökte men hittade inte mycket om detta alldeles nya spel på Steam. Det heter Guncraft och är precis som det låter en typ Minecraft kopia med en massa vapen och 98% skjutande med massa vapen, fordon yxor mm.
Har spelat det väldigt lite än men vill bara tipsa om ett lätt värt köp. Kostar 13,99€ för ett spel eller 41,99€ för ett fyrapack.
Kan bygga egna banor och till och med egna vapen

Även om vapen och annat inte har någon dynamik och det är lätt att träffa har jag märkt att det går att ha rätt så mycket taktik ändå. Tex i CTF blir det rätt mycket taktiskt byggande runt flaggan eller tunnlar när man springer för att ta den tex.
Kolla in detta spel så hoppas jag det dyker upp lite mer Svenska spelare.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk

Av dom bilderna och den infon jag hört så verkar det ju riktigt kul! Själva idén att bygga sin egen bana och spela i låter ju skitkul bara den lite dyrt för ett sådant spel dock tycker jag, och lite ripoff på namn tycker jag.

Men har tyvärr inte lirat det. är det så kul som jag tror?

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

Jodå det är så skoj som det låter Kommer absolut bli en värdig ersättare till dessa Soldat stunder på lanen när man ej har någon ork att gå in i något för seriöst. Eller om man nu vill kan man ju spela det riktigt seriöst också vilket gör det till ett mångsidigt spel. Inte som dom flesta FPS där det blir skit tråkigt om man inte spelar seriöst eller är duktig som fan.
Typ 100kr om man köper ett 4 pack är helt okej pris. Tycker dom skall ha betalt för mödan. Väldigt få buggar och annat jag upptäckt i spelet än så länge. Är någon bugg när man skall hitta onlineservrar just nu att man får vänta en stund innan man ser dom. Dock har jag läst mig till att dom jobbar på problemet och i nästa patch skall det vara löst.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |