Counter Strik GO lagg, anslutningsproblem

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013

Counter Strik GO lagg, anslutningsproblem

Hej
När jag spelar så laggar det till och kommer upp "anslutningsproblem". Fryser i typ 4-5 sekunder sen funkar det normalt ett tag. Har aldrig haft problem med det här förut utan det dök bara plötsligt upp och nu händer det varje gång. Någon som har nån teori om vad det kan vara?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Haparanda
Registrerad
Nov 2012

Jag venne vad det är som är som är bakom problemet, men låt mig fråga; Händer detta bara när du kör Comp, eller händer det här både i pub och comp matches? Hadde denna problem för drygt en vecka sedan när jag var o lana. Vi var typ, fem mannars premade och lirade comp matches. Varje gång vi körde ett comp match, så kom denna lagg typ då o då, annars om vi körde pub games så funkade allt bra. Så kanske är problemet hos Valve elr nå, jag venne.

Jag är väldigt ursel på att skriva på svenska.

Trädvy Permalänk
Geeks Gaming
Plats
Hässleholm
Registrerad
Mar 2010

De va stora problem med den nya patchen... om de är de du menar.. men ska vara fixat nu

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|Gigabyte Z77X-UD3H ATX|Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge)|Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Samsung SSD Kit 840-Series 250GB|2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s|DVD±RW Samsung 24X DL Svart OEM|EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB ACX 2.0+ SC+|

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Jinxswe:

De va stora problem med den nya patchen... om de är de du menar.. men ska vara fixat nu

Du har nog rätt det verkar fungera som vanligt igen nu