Zombie spel online?

Permalänk
Medlem
Skrivet av azezl:

Du får säga vad du tycker om det.. är skälv en dayz fanatiker och har inte velat röra det pga all kritik det har fått!

Helt ok, dock inte hittat ngt roligt vapen än, slåss med ficklampan, riktigt skönt spel annars

Visa signatur

|| Asus rog strix B560-F Gaming || I5-11600 @4,7 all cores(upplåst via bios) || RTX 2080 || 16 GB RAM @3600 mhz ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrNilsson:

WarZ är väl ok också?

Tydligen bytt namn till Infestation
https://infestationmmo.com/

Hur får man vapen på Infestation? KAn man inte loota zombies? Vilken knapp isf? Hittat massa zombies men ingen droppar ngt

Visa signatur

|| Asus rog strix B560-F Gaming || I5-11600 @4,7 all cores(upplåst via bios) || RTX 2080 || 16 GB RAM @3600 mhz ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av addy1995:

Dayz men sen var ju grafiken ett krav så det kanske inte är något för dig.

Snyggare grafik än Dayz/Arma2 blir det bara inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av antbob:

Hur får man vapen på Infestation? KAn man inte loota zombies? Vilken knapp isf? Hittat massa zombies men ingen droppar ngt

Om någon droppar något så hamnar det i så fall rakt på marken. men det är sällan zombies droppar något. Leta i städer/hus.

Permalänk
Inaktiv

condition zero zombie mod

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrNilsson:

Om någon droppar något så hamnar det i så fall rakt på marken. men det är sällan zombies droppar något. Leta i städer/hus.

Hittade en pistol mitt där jag spawna haha, hade lite kul då gubben hade 8% i hp, sen dog jag, lite kul hann jag iaf ha då jag skjöt ihjäl en zombie

Spelet är skitroligt i sig, lite svårt att hitta grejer bara

Visa signatur

|| Asus rog strix B560-F Gaming || I5-11600 @4,7 all cores(upplåst via bios) || RTX 2080 || 16 GB RAM @3600 mhz ||

Permalänk

no more room in hell, är grymt roligt om man spelar med några

Permalänk
Skrivet av antbob:

Hittade en pistol mitt där jag spawna haha, hade lite kul då gubben hade 8% i hp, sen dog jag, lite kul hann jag iaf ha då jag skjöt ihjäl en zombie

Spelet är skitroligt i sig, lite svårt att hitta grejer bara

All PvP i ISS (WarZ) sker mer eller mindre i Clearview och Smallville (speciellt i clearview, så gå inte dit och loota på public servrar om du inte vill bli dödad - av en fuskare...). Det är mer eller mindre alltid fuskare i Clearview och folk blir bannade hela tiden i spelet. Chatten spammas av ban-meddelanden av FairFight.

Du kan hitta många bra saker i Boulder City, men chansen att stöta på andra spelare där är högre än andra mindre ställen. Uppe i norr kan man också hitta en hel del.

Glöm inte att du får XP av att döda zombies och den XPn kan du använda för att uppgradera karaktären så att den blir bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizor:

All PvP i ISS (WarZ) sker mer eller mindre i Clearview och Smallville (speciellt i clearview, så gå inte dit och loota på public servrar om du inte vill bli dödad - av en fuskare...). Det är mer eller mindre alltid fuskare i Clearview och folk blir bannade hela tiden i spelet. Chatten spammas av ban-meddelanden av FairFight.

Du kan hitta många bra saker i Boulder City, men chansen att stöta på andra spelare där är högre än andra mindre ställen. Uppe i norr kan man också hitta en hel del.

Glöm inte att du får XP av att döda zombies och den XPn kan du använda för att uppgradera karaktären så att den blir bättre.

Lol FairFight är ju skit det är ju community driven, om jag skjuter mot nån och missar med en vss Då är jag en noob. Om jag träffar så är jag en hacker och blir FairFightad väldigt legit Warz är ett kul spel med väldigt stor potential om dem får bort dem riktiga fuskarna.

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk

jag köpte det infestation survivor stories . och det är klart det sämsta spelet jag har spelat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim92a:

jag köpte det infestation survivor stories . och det är klart det sämsta spelet jag har spelat.

Haha, dör du hela tiden?

Men en liten förklaring hade ju hjälpt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Joakim92a:

jag köpte det infestation survivor stories . och det är klart det sämsta spelet jag har spelat.

Håller med..
Dåligt optimerat som fan också.

Permalänk
Skrivet av antbob:

Ok, infestation är väl ett onlinespel? Det är väl bara den där grejen för 9,99(just nu -33%) dollar man måste köpa? Det är ignen mod så att säga?

Skulle inte rekomendera spelet !

Permalänk
Skrivet av HerrNilsson:

Haha, dör du hela tiden?

Men en liten förklaring hade ju hjälpt.

Ja det gjorde jag XD visst naturen och så är snyggt. men deras anti hack system är sämst om dom ens har något. går inte leta efter loot innan det kommer någon extremt gerad idiot och dödar en. visst kanske är anorlunda nu. men jag kommer aldrig installera det igen. den saken är klar

Permalänk

här har ni en film om warz. som RHINOCRUNCH ''http://www.youtube.com/watch?v=FXKu5lV69V8''

Här är en av PsiSyndicate.. ''http://www.youtube.com/watch?v=ul8r5HN6k98''

Sen läste jag någon stanns att dom böt namn från Warz till infestation survivor stories för att dom snart kommer släppa en film som here World warZ. (vet inte om det verkligen är så men läste det)