Permalänk
Medlem
Skrivet av drotz2000:

S4an har kommit i en active version nu med som är lite mer stöttålig.

http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumarke/sam...

Måste vara den sämsta telefonen att rekommendera. Som tidigare påpekats fick man betala lite över 4000:- för en ny om glaset gick sönder, nu har de sänkt till 2500:-

Men då du säger att den är lite mer stöttålig, är verkligen gorilla glass 2 mer stöttåligt än gorilla glass 3? Låter ju oerhört tveksamt tycker jag.
(s4 = gorilla glass 3, s4 active = gorilla glass 2)

Men om man bortser från själva glaset så är det ju fortfarande inte mycket att hänga i granen, titta på denna video och dra en egen slutsats: http://www.youtube.com/watch?v=rQ6nls8QTo0

Danjai: Det är väl bara köpa vilken telefon som helst och sedan ett skal på denna telefon. Men då han haft android innan kanske en nexus 4 med något tåligt skal borde vara det bästa valet om man ser till vad man får för pengarna samt prestanda.

Permalänk
Inaktiv

S4 Active är inte stöttålig, däremot vatten- och dammtålig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dysenteri:

HTC One eller Xperia ZR, ligger i samma prisklass som iPhone 4S 16 GB.

...och jag kan verkligen tipsa om begagnat för iPhone. Då blir det halva priset för en 4S relativt en ny Xperia ZR. (Androiderna finns ju också på begagnatmarknaden, men jag får intrycket av att det är stor omsättning på iPhone-sidan i och med att de har, minst sagt, färre modeller...)

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bonius:

Jag hoppas att du skrev ovanstående från terminalen i din Unix-burk, annars är du en hycklare av rang.

Nej.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk
Inaktiv

Tack alla! Det blev en nexus 4 tillslut och han har haft den i en vecka och den är fortfarande hel! Han är själv helnöjd

Permalänk
Medlem

WIN!!!

Visa signatur

/Joakim

Permalänk
Medlem

Sa ju att Nexus 4 är bäst

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig