YouTube, få tillbaka prenumerationer?

Permalänk

YouTube, få tillbaka prenumerationer?

Hejsan!

Sedan den senaste uppdateringen av YouTube har "subscriptions"-sidan blivit annorlunda och de nyuppladdade videoklippen, från de kanalerna man följer, dyker inte längre upp i ett slags rutnät där varje enskild video försvinner efter att man har tittat på dem. Numera dyker videos upp i en vanlig lista där varje ny video tar upp en egen rad. De försvinner inte heller efter att man har tittat på dem, så man har inte längre någon som helst koll på vilka videos man har sett och inte. Värdelöst!

Finns det någon lösning?

Permalänk
Medlem

Testat det här.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!

Permalänk
Skrivet av freddyfresh:

Testat det här.

Fast det är inte tal om att få någon hel YouTube-layout tillbaka. Endast själva systemet för prenumerationerna är vad jag saknar, vilket ändrades för bara några dagar sedan.

Permalänk

YouTube löste det själva med ett system som visar vilka videos man har sett och inte, perfekt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

YouTube löste det själva med ett system som visar vilka videos man har sett och inte, perfekt.

http://anony.ws/i/2013/08/21/4UdXK.png

Den där watched-funktionen har jag haft länge och jag har varit nöjd med den, men den har varit borta sen några veckor tillbaka.

Permalänk
Skrivet av onaona:

Den där watched-funktionen har jag haft länge och jag har varit nöjd med den, men den har varit borta sen några veckor tillbaka.

Har du möjligtvis varit inne här och tryckt på "Pause watch history"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Har du möjligtvis varit inne här och tryckt på "Pause watch history"?

Nepp, men igår fick jag plötsligt tillbaka watched-funktionen.