Permalänk
Medlem

Ny mus - clawgrip

Söker nu efter en ny mus för runt 500 kr, och jag använder clawgrip och har ganska små händer, så några tips om Naos och Qpad 5k behövs inte riktigt.
Var inne på Steelseries Sensei men jag har läst att en del klagar på kvalitén på Steelseries möss. Vad är den bästa musen för clawgrip helt enkelt?

Puss

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

g400 e rätt nice

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Söker nu efter en ny mus för runt 500 kr, och jag använder clawgrip och har ganska små händer, så några tips om Naos och Qpad 5k behövs inte riktigt.
Var inne på Steelseries Sensei men jag har läst att en del klagar på kvalitén på Steelseries möss. Vad är den bästa musen för clawgrip helt enkelt?

Puss

Fick en Corsair m60 i julklapp, den har blivit min största favorit av alla möss genom åren, aldrig använt "sniperknappen" men jag tänker ju inte på den heller.

Rekommenderas till alla med clawgrip!

Dessutom så är det grym kvalité för ett litet pris:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

Jag kör clawgrip och använder mig av http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=401022

Kör utan något skal, funkar riktigt bra. Tar ett tag att vänja sig vid sidknapparna dock.

Visa signatur

MSI Z370 TOMAHAWK | MSI GeForce GTX 1080 8GB Armor | Intel® Core™ i7-8700K @ 4,7 GHz | Samsung 16GB DDR4 2133 MHz | M.2 PCIe SSD Intel 256 GB | Western Digital 1TB 7200 rpm | FSP 500W 80+ Silver | MSI Codex