Battlefield 4 Beta i början av oktober

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Battlefield Premium återvänder

Far åt pipsvängen EA som DICE! Jag kommer aldrig mer att investera i Battlefield serien!

Permalänk
Medlem

tror ni man kan ligga å krypa under backen o skjuta fienderna från underjorden i denna beta med ? folket då skrek" åååååhhh fattar ni inte att detta är en tidig beta , de har kommit såååååå mkt längre i spelet än vad betan visar" 10 000 balanseringar och bugg-fixar 2år senare och det finns iaf ett hundratal buggar kvar

MEN ja har redan förbokat det för tror cod 2 dlct de släpper kommer suga...

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

Premium är inte ett krav, om du känner att det är mycket pengar jobba två timmar extra då lr skit i det köpte 2 konton till bf3 + premium. Bara för att jag gillar att levla upp Va det värt de? svar ja! så sluta gnäll för fan! Eller jobba hårdare!

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Skrivet av Marwin88:

Ok men för mig är det en bugg när man blir beskjuten och ska skydda sig bakom en vägg och dör bakom den.

Beror på din network smoothing i settings, måste hitta den där sweet spotten så blir allt bra

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem

Snark 2142 var det enda bra battlefieldspelet. Dock var Battle for Britain väldigt kul i BF1942...

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Det är ju så bra med map-DLC... så att man delar upp sina spelare och förstör matchmaking.
Blir inget mer Battlefield för mig.

Visa signatur

Gammal sliten MSI GT70-0ND.
Raspberry Pi 3 (OSMC).

Permalänk
Medlem

Jag får fan ta köpa mig en speldator och spela detta spel i 24/7 i minuten, fast de kan jag ju inte jag har ju hund.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X3D | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Hellhound | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink, Kingston Fury Renegade Gen 4 2TB | Corsair RM850e ATX 3.0 850W V3 | Arctic Liquid Freezer III 240 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av flammsig:

origin är overkill på priset. g2play säljer bf4+expansionspack för typ 400:-

378 på deras svenska sajt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hillside:

Det är ju så bra med map-DLC... så att man delar upp sina spelare och förstör matchmaking.
Blir inget mer Battlefield för mig.

Vaddå matchmaking?

Permalänk
Medlem

Ska bli kul och se grafiken, och flyga lite.
Hoppas de fixar rundbaserat spelläge (tänk CS) snart så det kan bli lite spännande.
Annars är jag såld på WotR kötta och banka is the shit.

"War Of the Vikings - Beta" nu på torsdag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Far åt pipsvängen EA som DICE! Jag kommer aldrig mer att investera i Battlefield serien!

vad spelar det för roll att premium finns?...det är ju valfritt..antingen köper man premium o får alla dlc.. elr så köper du dom utan premium.. och man måste ju inte köpa alla expansioner... det gjorde inte jag till bf3 tex. bara för att det finns är det inget måste..så sluta gnäll så förbannat.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av 1mpulseS0D:

Väntar med att skaffa det tills det finns något paket att köpa, typ BF4 + Premium: 400:-

Lär väl slänga ett getöga på det under mellandagsrean!

Kmr dröja ett år typ för ett sånt erbjudande!

Visa signatur

Fractal Design Define R3, i5 3570k, Be Quiet Dark Rock Pro 2, Gigabyte GTX 670 WFx3, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance 16gb, Fractal Design Tesla R2, Corsair Force GT 120gb, Seagate 1tb HDD, WD 1tb HDD

Permalänk

Visa signatur

10900k 5.4 GHZ | 64GB | RTX 3080 Strix | Asus Maximus Xll Apex |
8700k 5.0 GHZ | 16GB | RTX 3060 TI | Asus strix Z370-f |

Permalänk
Medlem

asså kan någon förklara lite... räcker det inte köpa bf4 digital deluxe edition på orgin så får man allt???`?``

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk
Medlem

Det sjuka är att spelet inte ens har släppts och ändå säljer dom ett expansions paket till spelet? Mjölka kossan lite till...

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

EA säljarna som sålde Sims som nu lagt ut samma modell på BF serien.
Bättre att de gör en bra expansion än drösvis med skit som i bf3.

Tur att bfbc2 fortfarande levererar.

Visa signatur

Computer: 9900K + NH-D15, Aorus Master, 32GB@3200MHz, 2080 Ti Strix OC, 970 EVO+ 500GB, RM850x Plat, Fractal R6 + 1xNF-A14, 3xNF-A12x25, Win10 Pro.
Audio: Lavry DA11, WooAudio WA22, HD800 + Cardas XLR, Blue Compass, Radius & Yeti Pro.
Other: Herman Miller Envelop + Aeron, XB271HU, U2717D, Filco TKL + PBT, G403, QcK Edge, Bungee v2, EdgeRouter Lite, UAP-AC-LITE, DS412+ (4x4TB).

Permalänk
Medlem

Battlefield 4 PremiumExclusivePlatinum-goldRadioactiveHigh-EndBedSheetAK-47LimitedEdition

Permalänk
Medlem

Tråkigt att destruction verkar vara lika dåligt i BF4 som i BF3.
Tacka vet jag BC2 som levererade helt otroligt rolig upplevelse

BF3 var lite som CoD och nu med 4:an så blir det verkligen bekräftat.
Jävligt tråkigt att de har sänkt sig från bra grejer till...

Visa signatur

"Trust Me, I'm an Engineer"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gr8t:

...hit reg...

Det kanske gick att ställa in något så man slipper det eller lyckas hitta en server med grymt bra ping...men FAN vad störande skiten är. Du gör en perfekt undanmanöver bakom en vägg, äkta John Woo style, men blir trots detta dödad bakom väggen. Även killarna i Band of Brothers hade klagat om det hände dem.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

hmmmm snacka om tätt inpå? var ju mängder med problem när BF3 lanserades för PC så hoppas inte det blir samma sak igen...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeXon:

asså kan någon förklara lite... räcker det inte köpa bf4 digital deluxe edition på orgin så får man allt???`?``

nej med den får du 1a DLC:t china rice.. deluxe edition är ju nå krimskrams som battlepacks osv för ett par hundra extra.. ovärt även om ja själv tog den versinen, klarar du dig utan battlepacks så ta g2plays svenska sida , den heter fast2play.se och 352riksdaler kostar bf4, bf4 + china rice curry (första dlc) kostar 370-380riksdaler

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

En månads beta? Känns inte som att det ger så mycket tid till förbättringar...

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

de fattas en sak på china rising expansionpack ....pandor

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Wo-ho, man kan köra Stridsbåt 90 eller ja jänkarnas heter iofs RCB x men svenskt är det iaf!

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem

Överger denna serie helt nu, så extremt trött på orättvisan med 100-taggarna.
Får hitta en ny shot-serie där alla har lika förutsättningar och överlevnadschanserna beror enbart på dig som spelar och inte HANDICAP.
Tips emottages tacksamt!

Permalänk
Medlem

Hasse, vadå orättvisan med 100-taggarna? Att man ska fortsätta levla i all evighet tills man slutligen nått hundra? Det har inget med spelupplevelsen att göra, tycker jag. Men jag tycker faktiskt inte om känslan jag får av att man försöker få en som en slags prenumerant på ständigt mediokert material. Okej, det fanns vissa bra banor i Bf3 men destruction fanns ju knappt. Ser detta som ett nysläpp av Bf3. Får väl hoppas det blir bättre.

Permalänk
Medlem

100-taggarna

Skrivet av fjanton:

Hasse, vadå orättvisan med 100-taggarna? Att man ska fortsätta levla i all evighet tills man slutligen nått hundra? Det har inget med spelupplevelsen att göra, tycker jag. Men jag tycker faktiskt inte om känslan jag får av att man försöker få en som en slags prenumerant på ständigt mediokert material. Okej, det fanns vissa bra banor i Bf3 men destruction fanns ju knappt. Ser detta som ett nysläpp av Bf3. Får väl hoppas det blir bättre.

100-taggarna är svårare att döda och har mer tryck i bössan, vet inte om handikappet är proportionellt eller kommer vid de sista rankerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasseb64:

100-taggarna är svårare att döda och har mer tryck i bössan, vet inte om handikappet är proportionellt eller kommer vid de sista rankerna.

^^ kul.

Har inte märkt att 100 taggade är svårare att döda. Däremot skjuter de ofta ganska bra.

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasseb64:

Överger denna serie helt nu, så extremt trött på orättvisan med 100-taggarna.
Får hitta en ny shot-serie där alla har lika förutsättningar och överlevnadschanserna beror enbart på dig som spelar och inte HANDICAP.
Tips emottages tacksamt!

Hur menar du nu? Höglevlare har inte någon magisk extra kraft utöver de andra spelarna på lägre nivå? Låst upp mer vapen, ja men det tar inte särskilt lång tid att låsa upp en bössa eller fordonsperk som du behöver eller vill ha.

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
LG UltraGear 45GR95QE 45" OLED - Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem

Tror inte det är så faktiskt. Det skulle varit officiellt och inte hidden news. Kanske många av dom som är level 100 är det just för att dom är lite bättre på att spela helt enkelt, för det tar inte kort tid direkt att bli level 100, även om man köttar på med 1000 i score.