Splinter Cell Blacklist - Problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Jun 2013

Splinter Cell Blacklist - Problem

Hej allihopa, När jag köpte mitt grafikkort 670 fick man som bekant med sig en Splinter Cell® Blacklist kod, Fast mitt problem är det att spelet slutar att fungera exakt när man klarat det så kallade skyddet, Alltså det första steget i början, Han tyvärr ingen fullständig beskrivning på saken men som sagt, Spelet slutar alltså att svara vilket känns irriterande, Är det spelet i säg eller vad tror ni problemet ligger, Till övrigt så fungerar alla andra spel i Ultra utan problem, Även Splinter Cell Blacklist fungerar i Ultra men stoppas alltså.

Hoppas ni kan hjälpa mig med mitt problem, Funderar på att reparea alt avinstallera och installera på nytt, Men har ni råkat ut för detta tidigare och beskriv i så fall hur ni gjorde.

//Cenorida

Ens signatur blir aldrig riktigt bra hur man än gör.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2010

Testa bara att ominstallera spelet och återkom efter det.

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Cenorida:

Problemet kvarstår och jag behöver fortfarande hjälp, Kan någon vänligen svara på min fråga?

Har du uppdaterad spelet? Det har ju kommit en patch. (1.7GB)

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ljungsbro
Registrerad
Jul 2012

Jag fick samma kod från komplett men mitt funkar fantastikst, kör dock amd kort i min pc

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Jun 2013

Håller på med nedladdning nu, UPlays serverar är dock långsamma så det lär dröja ett tag. Kom på att jag hade problem med installation tidigare och är nog anledningen till att den gör som den gör.

Ens signatur blir aldrig riktigt bra hur man än gör.