Söker medspelare till Cs:Go

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013

Söker medspelare till Cs:Go

Hejsan!

Jag är en kille på 18, snart 19 år som söker folk att spela Cs:Go med.

Jag är inte så duktig på cs eftersom att jag inte har spelat så mycket, har typ 70h på 1.6 och Cs:go tsm. Men jag tycker endå jag gör helt ok.

Jag känner att jag behöver någon att spela med och spela lite mer seriöst med, för att det är inte så kul att springa runt på deathmatch banorna hela tiden.

Så jag söker nybörjare som mig som vill spela mycket tillsammans och strävar efter att bli bättre och kunna gå med i en klan och kanske börja tävla.

Om det är någon snäll själ där ute som är duktig och skulle vilja lära upp mig så är det också varmt välkommet.

Något som jag tycker är ganska viktigt är att vi skall kunna prata med varandra, till exempel via skype eller ts.

Om det finns någon klan som är villig att ha med mig så hade det varit väldigt kul. Dock kan jag inte mycket taktik osv. Så att jag behöver lära mig mer om sådant.

Tack!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
/home
Registrerad
Okt 2002

Hoppa in på en gemytlig publicserver med admins, tex gruvan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Dec 2008

Nu är jag i och för sig knappast nybörjare på CS men om du vill spela competitive, prata taktiker osv. med någon som kört ett tag så kan du lägga till Enorus på Steam/Skype.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2012

Just nu är det mest fiske men till vintern lirar jag en del och vi brukar sitta 2-5pers och lira. Brukar väl vinna 50-60% iaf, vi har mest roligt (speciellt när finlands svenskarna är med!)
Widholm95 på steam

Tadaa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vega/Handen
Registrerad
Maj 2006
Skrivet av Widholm:

Just nu är det mest fiske men till vintern lirar jag en del och vi brukar sitta 2-5pers och lira. Brukar väl vinna 50-60% iaf, vi har mest roligt (speciellt när finlands svenskarna är med!)
Widholm95 på steam

Haha läste Windows95 typ 3 gånger innan jag fatta vad det står.

Citera för att få svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av compaqoffer:

Hoppa in på en gemytlig publicserver med admins, tex gruvan

Okej, var hittar jag sådana servrar? Finns det någon sida där de publicerar bra servrar eller hur hittar man dem och kommer i kontakt med dem?

Skrivet av Enorus:

Nu är jag i och för sig knappast nybörjare på CS men om du vill spela competitive, prata taktiker osv. med någon som kört ett tag så kan du lägga till Enorus på Steam/Skype.

Jag spelar gärna med dig, så kan du kanske lära mig ett och annat, jag addade dig på steam, Heter oddfellow2.

Skrivet av Widholm:

Widholm95 på steam

Hade varit roligt att spela med er i vinter. Hur får jag kontakt med dig i vinter då? Ska jag citera dig här eller finns det ett bättre sätt tycker du?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av Enorus:

Btw gillar din elektroniska musik

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av oddfellow:

Okej, var hittar jag sådana servrar? Finns det någon sida där de publicerar bra servrar eller hur hittar man dem och kommer i kontakt med dem?

Jag spelar gärna med dig, så kan du kanske lära mig ett och annat, jag addade dig på steam, Heter oddfellow2.

Hade varit roligt att spela med er i vinter. Hur får jag kontakt med dig i vinter då? Ska jag citera dig här eller finns det ett bättre sätt tycker du?

Lägg till mig bara så kommer en invite när jag spelar, har inte mycket folk som addar så lär inte ta många minuter att lista ut vem du är

Tadaa

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av Widholm:

Lägg till mig bara så kommer en invite när jag spelar, har inte mycket folk som addar så lär inte ta många minuter att lista ut vem du är

heter du "din mor" på steam?

Jag sökte på Widholm95 ioch det var det som kom upp xD

Men jag lägger till dig om det e du och jag hater oddfellow på steam.

Så kan vi lira ngn dag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av oddfellow:

heter du "din mor" på steam?

Jag sökte på Widholm95 ioch det var det som kom upp xD

Men jag lägger till dig om det e du och jag hater oddfellow på steam.

Så kan vi lira ngn dag

Så var det nog ja

Tadaa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Aug 2009

Du är välkommen att titta in på www.scut.se och lira lite på våra servrar. Varit lite lugnt under sommaren då många av oss är lite äldre och har semestrar osv. Ons och Söndag brukar de flesta av oss iaf sluta upp annars och oftast är det fullt varje kväll på höst/vinter.

Asus Zenith Extreme | 32gb DDR4 3200MHZ CL14 | Threadripper 1950X | 1080Ti
Asus Z97 Pro Gamer | 32gb ram DDR3 2400MHz | i7 4790k | 2 x R9 390 - Barnen fått ta över
Asrock P67 Extreme4 rev3 | 16gb DDR3 2400MHz | i7 2600K | R9 290 - Barnen fått ta över
En massa bärbara, servrar, RPi's och andra boxar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av inquam:

Du är välkommen att titta in på www.scut.se och lira lite på våra servrar. Varit lite lugnt under sommaren då många av oss är lite äldre och har semestrar osv. Ons och Söndag brukar de flesta av oss iaf sluta upp annars och oftast är det fullt varje kväll på höst/vinter.

Tackar tackar! Hur går jag med i er klan då?

Ska jag regga mig och sen är det bara att köra eller hur fungerar det?
Jag tycker det är trevligt att kunna snacka med dem jag spelar med, brukar ni göra sånt eller hur gör ni?

Om man vill joina någon av era servrar, måste man ha det där programmet för att kunna joina eller kan man joina på ett annat sätt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Aug 2009

Public servern är det bara att komma in och lira på. Folk som lirar länge, beter sig bra osv kan bli tillfrågade. Man blir först HA (hang around) och kan med tiden bli fullvärdig medlem. Vi anordnar lan 2 ggr per år så alla träffas IRL också.

Asus Zenith Extreme | 32gb DDR4 3200MHZ CL14 | Threadripper 1950X | 1080Ti
Asus Z97 Pro Gamer | 32gb ram DDR3 2400MHz | i7 4790k | 2 x R9 390 - Barnen fått ta över
Asrock P67 Extreme4 rev3 | 16gb DDR3 2400MHz | i7 2600K | R9 290 - Barnen fått ta över
En massa bärbara, servrar, RPi's och andra boxar