Gratis spel - Americas Army Proving Grounds

Permalänk

Gratis spel - Americas Army Proving Grounds

US Army släpper nästa version av deras FPS, Americas Army Proving Grounds kostnadsfritt som Open Beta torsdag den 29:e augusti på Steam. Du kan läsa mer om spelet här. Det enda du behöver offra är lite tid och plats på hårddisken! Vi ses på en server nära dig!

Permalänk
Medlem

Coolt! Tack för tipset. Spelade en herrans massa AA för flera år sedan.

Permalänk

Nu har de släppt en officiell video:

http://youtu.be/NFc36ysBZ0A

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Coolt! Tack för tipset. Spelade en herrans massa AA för flera år sedan.

Skrivet av Highstoned:

En skön "fläkt" mot CS och BF3. Helt klart kul.

Permalänk
Medlem

Såg lite B ut på youtube men det kan ju vara bra ändå. Provar.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Coolt! Tack för tipset. Spelade en herrans massa AA för flera år sedan.

samma här. detta måste ju provas slutade mest för att jag inte hittade några skandinaviska servrar med bra ping - hoppas de har fixat nån AA server här i Sverige nu mycke underbart spel där man får med pulsen/flåset i siktet om man blir skadad så rör man sig långsammare, realtid omladdningar/avfyrningshastighet mm

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Spelat nu ett par timmar. Riktigt bra spel. Samma härliga känsla som i de gamla AA. Kommer spelas mycket mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Spelat nu ett par timmar. Riktigt bra spel. Samma härliga känsla som i de gamla AA. Kommer spelas mycket mer.

hur var det med responstiden på servrarna ???

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersBlomdahl:

hur var det med responstiden på servrarna ???

Jag har 60-70 ms. Känner inget lagg alls i spelet.

Permalänk

Kul att några gillar det! Det ser ut att vara högtryck på många servrar.

@AndersBlomdahl: Faktum är att det till och med går ganska bra att spela på amerikanska serverar. Jag klarar mig hyfsat mot jänkare trots att jag har 120-140 i ping.

Testa hardcore mode om ni vill slippa en massa grafik på skärmen med spelarnamn och dödsmeddelanden. Även begränsad Revive och HS = instant kill. Det går att filtrera på, tyvärr finns det inget som säger hardcore om en server om inte server-ägaren skriver det i servernamnet.

Kom ihåg, det är öppen beta, gillar du spelet och har synpunkter på hur det kan bli bättre, posta det på spelets forumsida. Fler kartor kommer, bl. a. gamla AAO-kartan MOUT McKenna, även Lean är ev. på G och fler vapen, enligt de som utvecklar spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highstoned:

Kul att några gillar det! Det ser ut att vara högtryck på många servrar.

@AndersBlomdahl: Faktum är att det till och med går ganska bra att spela på amerikanska serverar. Jag klarar mig hyfsat mot jänkare trots att jag har 120-140 i ping.

Testa hardcore mode om ni vill slippa en massa grafik på skärmen med spelarnamn och dödsmeddelanden. Även begränsad Revive och HS = instant kill. Det går att filtrera på, tyvärr finns det inget som säger hardcore om en server om inte server-ägaren skriver det i servernamnet.

Kom ihåg, det är öppen beta, gillar du spelet och har synpunkter på hur det kan bli bättre, posta det på spelets forumsida. Fler kartor kommer, bl. a. gamla AAO-kartan MOUT McKenna, även Lean är på G och fler vapen, enligt de som utvecklar spelet.

spelade mest bridge och pipeline ska ladda ner det tills imorn - jo jag vet att det funkat hyffsat även med hög ping men det blev värre dock kommer jag ihåg att de lovade eu sevrar men slutade innan de kom.

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk

Hur gick det Anders?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highstoned:

Hur gick det Anders?

har bara hunnit till att ladda ner Har varit i en icke spelperiod så sitter på en sketen apu(min äldsta son behövde speldatorn mer än mig, men börjar få tillbax suget det händer ju så mycket roligt detta år och nästa inom datorvärlden.) så spelar bara cs go för tillfället. men blir grafikkort härnest och sen ska jag börja bygga en riktig spelmaskin . ska dock provspela lite i på fredag om jag lyckas dra runt spelet

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highstoned:

Hur gick det Anders?

har provat det nu och det ser väldigt lovande ut, dock efter bara några minuter spel insåg jag att jag får lov att vänta tills jag har ett grafikkort, men ser fram emot att få spela det mer älskar CTF

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P