Fråga ang. Black Ops 2!

Permalänk
Medlem

Fråga ang. Black Ops 2!

Hej!

Jag funderar på att köpa BO2 inför fredagens lan nu när Elgiganten har rea och jag har en liten fråga:

Får man någon produktkod i fodralet till DVD-skivan? Jag har ju nämligen ett chassi av atomstorlek så ingen DVD-brännare...

Med vänliga hälsningar,
Pata

Permalänk
Medlem

Det kommer med en kod i fodralet men jag är inte helt 100% säker på att den går att använda direkt i Steam eftersom jag installerade från skiva. Men jag antar att det går eftersom man måste ha Steam för att över huvud taget kunna installera spelet.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Det kommer med en kod i fodralet men jag är inte helt 100% säker på att den går att använda direkt i Steam eftersom jag installerade från skiva. Men jag antar att det går eftersom man måste ha Steam för att över huvud taget kunna installera spelet.

Så du behövde inte använda koden? I sådana fall antar jag att den är till för oss "moderna"

Permalänk

Ja du får en kod som du behöver använda för att kunna spela MP ZM

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik Stjärna:

Så du behövde inte använda koden? I sådana fall antar jag att den är till för oss "moderna"

Klart att jag behövde använda koden fast jag installerade från skiva. Är dock rätt säker på att det går att använda koden för att ladda ner spelet också.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Jag kan bekräfta följande, då jag precis varit på Elgiganten och skaffat spelet för 199:-

Koden som finns i fodralet går att aktivera direkt i Steam och Steam laddar då ner allt innehåll.
Man behöver alltså inte ens använda medföljande skivor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Jag kan bekräfta följande, då jag precis varit på Elgiganten och skaffat spelet för 199:-

Koden som finns i fodralet går att aktivera direkt i Steam och Steam laddar då ner allt innehåll.
Man behöver alltså inte ens använda medföljande skivor.

Tack!