Beställde ny vara - gammal adress!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Beställde ny vara - gammal adress!

Hejhej!

Kort och gott: Beställde en vara i dag från Netonnet, där jag inte har handlat sedan jag flyttade in i min nya lägenhet, därför hade jag inte uppdaterat min levaransadress, något jag kom på nu, 5 timmar efter att varan skickats.

Men, jag antar att det inte spelar sån stor roll, varan är betald, och det enda problemet är att jag måste hämta ut paketet hos postkontoret där jag bodde, istället för där jag bor idag, har jag rätt eller fel ?

Stavfel får ni gratis.

Mvh

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Gnällbältets huvudstad
Registrerad
Maj 2003
Skrivet av Disparu:

Hejhej!

Kort och gott: Beställde en vara i dag från Netonnet, där jag inte har handlat sedan jag flyttade in i min nya lägenhet, därför hade jag inte uppdaterat min levaransadress, något jag kom på nu, 5 timmar efter att varan skickats.

Men, jag antar att det inte spelar sån stor roll, varan är betald, och det enda problemet är att jag måste hämta ut paketet hos postkontoret där jag bodde, istället för där jag bor idag, har jag rätt eller fel ?

Stavfel får ni gratis.

Mvh

Yes.

i7 8770k @ 5.2 | MSI Z370 KRAIT | 32 GB DDR4-3200 | AX850W
EVGA GTX 980 Ti Classified SLI | Acer XB270HU G-Sync

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Zcenicx:

Kanon, tack.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2008

Japp! Om du skulle betalat med faktura så hade de eventuellt kunnat ändra adressen men inte när du betalar med kort. Hade samma problem som dig för två veckor sedan. Fick avbeställa varan och beställa en ny. Som tur var så hade den inte hunnit skickas innan jag upptäckte det.