Snälla någon hjälp mig med Youtube problem

Permalänk
Medlem

Snälla någon hjälp mig med Youtube problem

Hej allihopa! har försökt säkert fem gånger nu att ladda upp Youtube videos men samma problem uppstår varje gång. Allt fungerar bra osv men inne i själva youtube när man försöker ändra resolution så händer ingenting. Kugghjulet står stilla och försöker inte ens ändra upplösningen. Det är bara mina videos som det här uppstår, har aldrig sett det här problemet någon annan stans.

Laddade precis upp ett exempel så ni kan se vad jag menar.
http://youtu.be/KL8htSicqas

Det konstigaste av allt är att det fungerar med te.x. Internet explorer eller google chrome ( i inkogniito fönster ).

Använder mig utav Sony Vegas pro 12.0

Provat rendera i dem flesta formaten även följt guider på youtube. Samma problem uppstår ändå.

Tack snälla på förhand för hjälp!

Permalänk

Jag har då inga problem med din video, det är nog på din sida det strular.

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Jag har då inga problem med din video, det är nog på din sida det strular.

Kanske har något med adblock att göra, kör du med adblock? Har provat på 2 olika datorer samt frågat 2 vänner att kolla åt mig o funkar inte för dem heller.

Det kan hända att den drar över till 1080p någon enstaka gång men den (HD) röda symbolen kommer aldrig upp någonsin :/

Permalänk
Medlem
Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -