Hjälp Splinter Cell Blacklist

Permalänk
Medlem

Hjälp Splinter Cell Blacklist

är det ngn som vet om splinter cell blacklist sparas på moln?

har spelat det som tusan var lvl 38 och sen så var jag tvungen att installera om datorn å nu när jag installerat det igen så är jag nere på lvl 1 igen??

hjälp någon som vet?

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vorhees:

är det ngn som vet om splinter cell blacklist sparas på moln?

har spelat det som tusan var lvl 38 och sen så var jag tvungen att installera om datorn å nu när jag installerat det igen så är jag nere på lvl 1 igen??

hjälp någon som vet?

Det ska väll alla Uplay spel? om man inte har stängt av inställningen.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Det ska väll alla Uplay spel? om man inte har stängt av inställningen.

jag har då inte stängt av ngt i uplay så verkar jäligt konstigt men har skrivit till supporten så får se vad jag får för svar

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight