Permalänk
Medlem

Ser detta bra ut? :)

tänkte bara höra med er på sweclockers om detta ser bra ut:

Jag köpte ny dator förra veckan ungefär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malvia:

tänkte bara höra med er på sweclockers om detta ser bra ut:http://s11.postimg.org/rtlhuq3f7/Untitled.png

Jag köpte ny dator förra veckan ungefär

Ladda ner HWmonitor istället, bättre program för att kolla temperaturer.

Edit: ser inte ens ut som du har en CPU kylare där

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Medlem

vad i hela världen är CPU 128C?

Permalänk
Medlem

Jag tror speedfan visar fel, för annars så skulle din CPU troligen vara död. Kolla istället med http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html

Permalänk
Medlem

haha jag drev när jag la ut denna bild, men cpun ligger egentligen på 38 grader men vet ej varför den visar 128 :/

Här är den riktiga:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malvia:

haha jag drev när jag la ut denna bild, men cpun ligger egentligen på 38 grader men vet ej varför den visar 128 :/

För att speedfan är ett skit program, därför visar den 128.

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk

CORE TEMP <3

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem

Kvalitetstråd det här.

Permalänk
Medlem

Alltså... är tråden bara till för att visa att speedfan inte rapporterar haswellgrader så bra?

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden eftersom den både saknar diskussionsvärde och utan tvekan är onödig.

Citat:

§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar bland annat inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Ett annat exempel är att diskussionen för det mesta inte förs framåt av inlägg som enbart innehåller citat eller roliga bilder.

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde.

/KimTjik