OnePlay, värt att lite på?

Permalänk

OnePlay, värt att lite på?

Tjenare grabbar o tjejer.
Först o främst vill jag be om ursäkt för att jag inte vet vart jag ska lägga denna tråd.
Men nu är det så att jag ska beställa BF4, och köpa Xbox Live Guld. Jag sökte på prisjakt och då kommer det upp en butik som heter OnePlay.
Kan man lita på det? är det dyrare frakt eftersom det är danskt?
Alla tips uppskattas.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Kollersh:

Tjenare grabbar o tjejer.
Först o främst vill jag be om ursäkt för att jag inte vet vart jag ska lägga denna tråd.
Men nu är det så att jag ska beställa BF4, och köpa Xbox Live Guld. Jag sökte på prisjakt och då kommer det upp en butik som heter OnePlay.
Kan man lita på det? är det dyrare frakt eftersom det är danskt?
Alla tips uppskattas.

Köpt därifrån 2 gånger. "A brave new world" två gånger. Funkade då. Fick cdkey som jag reggade på steam. Tog ca 2h för leverans. Skulle kanske inte beställa något jättedyrt eller ågot jag vill ha på release dagen men annars så... funkade iaf för mig att få mina keys. Tänk på att det finns rabattkod till den sidan om du tittar runt lite. tror jag hade 10% rabatt på mina köp.

Edit; sidan flaggades dock som scam när svågern vile handla. Därför jag ännu är lite skeptisk.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Entusiast

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=17324

Nae... det verkar verkligen inte så.
Gamecarddirect.se är dock en väldigt bra sida, har beställt därifrån 3 gånger och fått koder på direkten som också fungerat felfritt!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Jag tror att du får ännu fler bra svar här.