Battlefield 4 Premium - Billigt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Har DU köpt hela BF4?

Självfallet. Köpt både BF4 och Premium på Greenmangaming. Hela kalaset gick loss för ca 660kr.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fruktstund:

Men även utan proxy så är priset riktigt bra. Är CJS CDKEYS pålitliga?

Dom är pålitliga helt klart,jag har nog köpt ca 5 spel där och inga som helst problem:)

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Medlem

Jag köpte bf3 premium genom cjs, och det funkade bra, ska lägga order på bf4 + premium snart också

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ska testa BETAn innan jag lägger någon pre-order. Annars kör ja Mexico proxy.

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Avstängd

Köp det och ge sedan EA ett rent helvete för deras falska marknadsföring! För det är exakt vad det är, står det "premium" tror jag direkt att det är grundspelet samt alla tilläggspaket...

Permalänk
Skrivet av Eltarion:

Självfallet. Köpt både BF4 och Premium på Greenmangaming. Hela kalaset gick loss för ca 660kr.

har du fått nycklarna än så du kan aktivera att i origin så att ditt konto står som pre-order osv? bara undrar

Permalänk
Medlem
Skrivet av TomtensRen:

Köp det och ge sedan EA ett rent helvete för deras falska marknadsföring! För det är exakt vad det är, står det "premium" tror jag direkt att det är grundspelet samt alla tilläggspaket...

Du har fel.
Det är inte svårt att läsa vad en produkt är innan man klickar på köp, och till BF3 var det ju likadant så var blev du "lurad"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TomtensRen:

Köp det och ge sedan EA ett rent helvete för deras falska marknadsföring! För det är exakt vad det är, står det "premium" tror jag direkt att det är grundspelet samt alla tilläggspaket...

Det var ju inte direkt otydligt att det endast är expansionerna och inte spelet. "Does NOT include Battlefield 4 - It is an expansion." står det ju på sidan, ganska framstående och tydligt också. Om man inte ens orkar läsa första meningen i produktbeskrivningen så har man ingen rätt att klaga på att det är otydligt.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Varför måste ni köpa BF4 i förväg? det är ju inte så att alla dessa digitala nycklar kommer sälja slut -.-

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker det är precis helt efterblivet att "expansionen" china rising bara ingår i delux och att det är den ENDA banan i betan?

Om en bana finns med i Betan innan ett spel släpps, så är det väl för fan ingen expansion?

Permalänk
Skrivet av Thorulk:

Bara jag som tycker det är precis helt efterblivet att "expansionen" china rising bara ingår i delux och att det är den ENDA banan i betan?

Om en bana finns med i Betan innan ett spel släpps, så är det väl för fan ingen expansion?

Tror ej China rising enbart är en bana Är nog flera banor, vapen, fordon mm som i alla andra expansioner Sedan är China rising ingen "bana". Utan "banan" i betan heter Siege of shanghai.

Permalänk
Medlem

China rising ingår inte heller bara i delux, men det är en blanding på prisjakt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1341843 av vilka som innehåller china rising och vilka som inte gör det ex:
http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc... Är med expansion
http://www.dustinhome.se/product/5010750470/battlefield-4-pc/... utan expansion

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pr0nz4:

Tror ej China rising enbart är en bana Är nog flera banor, vapen, fordon mm som i alla andra expansioner Sedan är China rising ingen "bana". Utan "banan" i betan heter Siege of shanghai.

Ja men om content FINNS när ett spel släpps så borde det i min värld innefattas i spelet. Inte säljas separat som en expansion.
Om CS hade släppts utan de dust och galil utan det var sånt man köpte till hade folk vart förbannad också.

Och att sälja ett spel där man köar för servrar osv, och sen släppa "vip" kort för vissa är också fittigt.

EA är utsugare, synd bara att dom har bra spel.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flyawaynille:

Det var ju inte direkt otydligt att det endast är expansionerna och inte spelet. "Does NOT include Battlefield 4 - It is an expansion." står det ju på sidan, ganska framstående och tydligt också. Om man inte ens orkar läsa första meningen i produktbeskrivningen så har man ingen rätt att klaga på att det är otydligt.

Man har alltid rätt att klaga... Det är din rätt som kund! Så är det med det!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chimo:

Du har fel.
Det är inte svårt att läsa vad en produkt är innan man klickar på köp, och till BF3 var det ju likadant så var blev du "lurad"?

Vem har sagt lurad? Det är ditt ordval lille vän.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorulk:

Bara jag som tycker det är precis helt efterblivet att "expansionen" china rising bara ingår i delux och att det är den ENDA banan i betan?

Om en bana finns med i Betan innan ett spel släpps, så är det väl för fan ingen expansion?

Kartan i betan Siege of Shanghai ingår inte i China Rising utan är en karta som ingår i originalspelet.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av TomtensRen:

Vem har sagt lurad? Det är ditt ordval lille vän.

Du talar om falsk marknadsföring och att de fått dig att tro något annat än det som stämmer, jag tolkade det som att du tyckte du blivit lurad. Nu handlade det dock bara om att du inte kunde frammana tillräcklig läsförståelse, lille vän.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmohaha:

har du fått nycklarna än så du kan aktivera att i origin så att ditt konto står som pre-order osv? bara undrar

Nej, nycklarna har jag inte fått ännu, så det står inte pre-order på mitt Battlelog konto, men det bryr jag mig inte om. China Rising ingår med min pre-order av grundspelet iaf.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

Såg att det stog 1 november som realese hos greenmangaming, släpps det inte den 29 okt på pc?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sainth:

Såg att det stog 1 november som realese hos greenmangaming, släpps det inte den 29 okt på pc?

I USA ja, inte i Europa. Så var det innan iaf, kan vara ändrat och det är den 29 som gäller överallt. Då har säkerligen bara Greenmangaming glömt uppdatera.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

1 november i Europa tror jag det var.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av paimon:

www.fast2play.se är billigare

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är 256 kr billigaste möjliga för en Premium nyckel till BF4(har reda grund nyckeln)

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide