http://shop.compless.com/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östra Götaland
Registrerad
Aug 2013

http://shop.compless.com/

Hej!

satt och surfade runt lite och hittade en helt okänd hemsida för mig, nämligen: http://shop.compless.com/
är det någon som har någon aning om hur dom är att hanskas med.. Hittade några saker som jag tänkte köpa till mitt älskade torn men är lite nojig med nya ställen efter att jag var med om en riktig skojare en gång i tiden.

so lets hear your call! Dear brothers and sisters of Sweclockers!

good or bad?

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 24"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jan 2008

Bra betyg på prisjakt, dock okänd sida för mig. De erbjuder
Kortbetalning
Postförskott
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning

som alternativ och det bukar sällan skojare göra. Hemsidan verkar vara seriös.

EDIT: De verkar vara dyra, satsa på INET eller CDON istället.

Igrali smo dobro ali zajebo nas sudija.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Boden
Registrerad
Dec 2010

Förstår inte vad denna tråden gör i "köpråd stationära datorer"

Skickades från m.sweclockers.com

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mobo: Asus Prime X470 PRO Ram: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz PSU: Seasonic FOCUS 550 W GPU: MSI GeForce GTX 1060 3 GB SSD: Samsung EVO 850 500 GB SATA 2.5" HDD: Massa diskar Chassi: Fractal Design Define R3

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005
Skrivet av sesam2k:

Anmäl istället för att skriva i forumet, enligt §5 i reglerna. Tack.

*Tråd flyttad*

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

W7, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Huawei P20 Pro
* Stolt paragrafryttare *

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
De_dust
Registrerad
Okt 2011

Jag är så sjukt pervers..läste "topless" -.-

OnT , har inget att bidra med.

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Mar 2012

Om jag inte minns fel så var det en för ett antal veckor sedan som någon skapade en tråd i vilken TS frågade om ett framtida datorköp därifrån. Experterna i forumet kom fram till att sidan är ''legit'' men deras val av komponenter i deras datorer är underligt. De verkade obalanserade datorerna som länkades i den tråden.

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: i7 4770K @4,5ghz & Noctua NH-D15 Moderkort: Asus Z97-A RAM: 16 GB Corsair Vengeance Pro 1600 CL9 GPU: Asus 1080 OC Strix Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 10 Lagring: WD Green 1TB & 3TB, Crucial MX300 750GB TB: Corsair K65 Mus: Steelseries Sensei Pro
-AKG K601, Audio Technica ATH-M50-

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Jag har köpt både fläktar, chassi och neonrör därifrån för ca 1 år sedan allt funkar hur bra som helst.

-> I7-4790K@4,6ghz & GTX 980TI@1430mhz AMP EXTREME <-

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östra Götaland
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av sesam2k:

enkelt! Jag viste inte riktigt vart man skulle lägga tråden, för de andra alternativet jag hittade var man tvungen att varit medlem i 3 månader.

sedan som jag skrev så funderade jag på att handla från sidan till mitt torn = stationär dator. Där av hamnade den där. Och köpråd för att jag behöver råd för om man ska handla där.

SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005
Skrivet av Dragone:

enkelt! Jag viste inte riktigt vart man skulle lägga tråden, för de andra alternativet jag hittade var man tvungen att varit medlem i 3 månader.

sedan som jag skrev så funderade jag på att handla från sidan till mitt torn = stationär dator. Där av hamnade den där. Och köpråd för att jag behöver råd för om man ska handla där.

Då måste jag upplysa om att det (givetvis) inte är tillåtet att lägga en tråd fel bara för att man inte har tillgång till ÖÄ. Du är inte den förste som tänker i dessa banor, vilket jag tycker är lite märkligt. Passar inte någon forumdel för den aktuella tråden och ÖÄ är blockerad, låter man bli att göra en tråd.

Nu är tråden datorrelaterad och därför helt ok utanför ÖÄ, men jag ville ändå kommentera ditt inlägg eftersom detta felaktiga tankesätt dyker upp till och från.

Är man osäker och/eller har frågor, går det bra att ställa frågor via http://www.sweclockers.com/kontakt

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

W7, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Huawei P20 Pro
* Stolt paragrafryttare *

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östra Götaland
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av MultiMan:

Då måste jag upplysa om att det (givetvis) inte är tillåtet att lägga en tråd fel bara för att man inte har tillgång till ÖÄ. Du är inte den förste som tänker i dessa banor, vilket jag tycker är lite märkligt. Passar inte någon forumdel för den aktuella tråden och ÖÄ är blockerad, låter man bli att göra en tråd.

Nu är tråden datorrelaterad och därför helt ok utanför ÖÄ, men jag ville ändå kommentera ditt inlägg eftersom detta felaktiga tankesätt dyker upp till och från.

Är man osäker och/eller har frågor, går det bra att ställa frågor via http://www.sweclockers.com/kontakt

yes sir!

ska tänka på det i framtiden och göra mitt bästa för att lägga mina trådar rätt
(och om jag misslyckas hoppas jag på fortsatt samarbete för att trådarna ska hitta rätt plats!)