Grand Theft Auto the complete collection på steam.

Permalänk

Grand Theft Auto the complete collection på steam.

I April någon gång uppmärksammade jag att en ett stort GTA paket såldes på steam med alla spel även ettan och tvåan. Just då hade jag inte råd att köpa paketet och väntade till nästa rea. Men då fanns inte ettan och tvåan med i paketet? Vet någon varför de har tagit bort dem? Jag sökte på internet och kom framm till att man får med I och II om man köper paketet även fast inte det nämns i beskrivningen. Stämmer detta? Har någon erfarenhet av detta? Skriv då här i tråden

Permalänk
Medlem

Finns GTA I och II ens på Steam? Hittar dom inte. GTA III, Vice City, San Andreas, IV och Episodes from Liberty City är dom jag hittar, och det är dom som ingår i paketet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Finns GTA I och II ens på Steam? Hittar dom inte. GTA III, Vice City, San Andreas, IV och Episodes from Liberty City är dom jag hittar, och det är dom som ingår i paketet.

Dem finns enbart med i bundle, de finns även på Rockstars hemsida gratis ( om du inte bor i sverige, för det stod "your country blablabla is not accepted" eller nåt )
Källa, jag köpte bundle med alla gta och fick med 1-2-3-4+tillägg.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Dem finns enbart med i bundle, de finns även på Rockstars hemsida gratis ( om du inte bor i sverige, för det stod "your country blablabla is not accepted" eller nåt )
Källa, jag köpte bundle med alla gta och fick med 1-2-3-4+tillägg.

Tack för infon,köper den på nästa rea. När tror du den blir?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GamerGottaGame:

Tack för infon,köper den på nästa rea. När tror du den blir?

Lär väl bli till jul eller nåt.