fast2play.se trovärdig?

Permalänk

fast2play.se trovärdig?

Hej!

Funderar på att förbeställa bf4 från fast2play men osäker om dem är legit.

Vill inte beställa o sedan bli blåst på 339kr.. :/

Vad tycker ni?

Visa signatur

Dator1: AMD 8320 8-core @ 4.2GHZ, 8Gb RAM, ASUS GTX 660, ssd 120gb, ANTEC kühler 620

Dator2: AMD 965 4-core @3.4GHZ, 4GB RAM, Gigabyte gtx 460.

Dator3: MacBook Air 13" 120gb (Från Skolan) :P

Permalänk
Medlem

sidan ser då väldigt seriös ut... och bf3 låg väl i den prisklassen för att sen kunna lura på dig premium osvosv så slutsumman ändå hamnar på 7-800:-

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Det ser väldigt seriöst ut tycker jag, de tar tillochmed emot Ukash :D. Dock finns de inte på Prisjakt vilket är väldigt skumt.

Permalänk
Skrivet av friskybob:

Det ser väldigt seriöst ut tycker jag, de tar tillochmed emot Ukash :D. Dock finns de inte på Prisjakt vilket är väldigt skumt.

Har också sett att dem inte finns påprisjakt :/

Tror jag köper http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc-mac/PCCDBF4/battlefield-4-pc så blir jag inte lurad iaf

Visa signatur

Dator1: AMD 8320 8-core @ 4.2GHZ, 8Gb RAM, ASUS GTX 660, ssd 120gb, ANTEC kühler 620

Dator2: AMD 965 4-core @3.4GHZ, 4GB RAM, Gigabyte gtx 460.

Dator3: MacBook Air 13" 120gb (Från Skolan) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebbe345:

Har också sett att dem inte finns påprisjakt :/

Tror jag köper http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc-mac/PCCDBF4/battlefield-4-pc så blir jag inte lurad iaf

Köp du där, men om du betalar fast2play med Paypal så kan du dra tillbaka dina pengar inom 60 dagar om det är så att de luras.

Permalänk
Skrivet av friskybob:

Köp du där, men om du betalar fast2play med Paypal så kan du dra tillbaka dina pengar inom 60 dagar om det är så att de luras.

Jo, men lägger hellre till 40kr och vara säker på att inte blir lurad

Visa signatur

Dator1: AMD 8320 8-core @ 4.2GHZ, 8Gb RAM, ASUS GTX 660, ssd 120gb, ANTEC kühler 620

Dator2: AMD 965 4-core @3.4GHZ, 4GB RAM, Gigabyte gtx 460.

Dator3: MacBook Air 13" 120gb (Från Skolan) :P

Permalänk
Medlem

Har för mig att det är g2play fast på svenska.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Skrivet av Zebbe345:

Hej!

Funderar på att förbeställa bf4 från fast2play men osäker om dem är legit.

Vill inte beställa o sedan bli blåst på 339kr.. :/

Vad tycker ni?

Om man läser på deras Facebook meddelanden så är det några som fått koder som inte funkar eller redan använts.

Permalänk
Medlem

Exakt samma sida som g2play.

http://www.g2play.net/store/

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Skrivet av linuscool2:

Om man läser på deras Facebook meddelanden så är det några som fått koder som inte funkar eller redan använts.

Då beställer jag via sidan längre upp.

Visa signatur

Dator1: AMD 8320 8-core @ 4.2GHZ, 8Gb RAM, ASUS GTX 660, ssd 120gb, ANTEC kühler 620

Dator2: AMD 965 4-core @3.4GHZ, 4GB RAM, Gigabyte gtx 460.

Dator3: MacBook Air 13" 120gb (Från Skolan) :P

Permalänk
Skrivet av Zebbe345:

Då beställer jag via sidan längre upp.

Göt det! Jag beställde där ifrån för några dagar sedan oxå!

Permalänk
Medlem

Vill bara tillägga att fast2play/G2P inte är auktoriserade återförsäljare av varken Steam- eller Originnycklar. Detta innebär att spelen kan tas bort från steam/origin om dom "kommer på dig".

Detta är dock sällsynt vad jag förstått men bara så du vet. Har själv köpt ett spel via G2P men det var innan jag visste vad jag vet nu.

Permalänk
Medlem

cjs-cdkeys.com
Handlat flertal gånger. Haft problem 1 gång och de var att jag inte fick den innan release som de sagt att man ska få. Men har alltid fått nycklarna iaf!

Visa signatur

Ryzen 1700 @3,8Ghz 1,342V | Corsair Vengeance LPX 2x8Gb (CMK16GX4M2B3000C15) | Asus Prime x370 Pro | KFA2 GTX 1080 Ti

Permalänk
Avstängd

G2play funkar utmärkt, handlat där ett antal gånger!

Permalänk

Beställde precis från www.electroworld.se!

Visa signatur

Dator1: AMD 8320 8-core @ 4.2GHZ, 8Gb RAM, ASUS GTX 660, ssd 120gb, ANTEC kühler 620

Dator2: AMD 965 4-core @3.4GHZ, 4GB RAM, Gigabyte gtx 460.

Dator3: MacBook Air 13" 120gb (Från Skolan) :P

Permalänk

jadå. Electroworld är dock inte att föredra...

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tony32:

cjs-cdkeys.com
Handlat flertal gånger. Haft problem 1 gång och de var att jag inte fick den innan release som de sagt att man ska få. Men har alltid fått nycklarna iaf!

Smart att handla från en lite mer okänd sida när BF4 kostar nästan lika lite i Svenska affärer/webb butiker (Dustin Home) och då kan du dessutom få det hemskickat i CD-format innan lanseringen.
Ska man köpa från en sida som G2play.com eller cjs-cdkeys.com så ska det vara billigare än i Svenska webb-butiker och gärna mer än 30Kr tycker jag iaf.
(Räknar utan fraktkostnad dock)

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Zebbe345:

Funderar på att förbeställa bf4 från fast2play men osäker om dem är legit.

Har funkat bra när jag beställt därifrån.

Men kolla även in kinguin.net som har mycket konkurrenskraftiga priser och där fast2play är en av leverantörerna. Jag har beställt därifrån flera gånger och det har alltid fungerat. En gång tog det dock 30 min att få nyckeln på mailen, det var lite på gränsen, annars har det tagit ca 5 min.

Dock osäker på om kinguin.net hanterar förbeställningar i dagsläget...