Acer aspire försäkringsfråga!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2013

Acer aspire försäkringsfråga!

Hej sweclockers! Har en sådan här dator http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-deta... fast med 1.5 TB lagringsutrymme 750x2 och GeForce 315, införskaffat för runt 2.5 år sen för 7000 som nu inte funkar längre hur mycket tror ni jag får på försäkringen?

Ja jag vet detta var ett dumt köp men var inte så insatt i datorer då vet väl mer nu har felsöka så sådana kommentarer undanbeds.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2002

Helt omöjligt att svara på utan att veta vilken typ av försäkring det gäller. Enklast är att läsa villkoren för försäkringen eller ringa företag som ansvarar för försäkringen.

Gigabyte GA-Z170N-WIFI | Intel i5 6600K | Corsair Hydro H110i | Corsair Vengeance 16GB | MSI GTX 1060 3GB | Intel 540 SSD 120GB, 180GB & 240GB | BitFenix Phenom mATX

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2013
Skrivet av iFraja:

Helt omöjligt att svara på utan att veta vilken typ av försäkring det gäller. Enklast är att läsa villkoren för försäkringen eller ringa företag som ansvarar för försäkringen.

Jo absolut glömde ju det! Folksam mellan självrisk 1500, drulleföräskring, åldersavdrag. Så jag undrar hur mycket är en sådan här dator värd idag och hur mycket tror ni jag får?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2010

0 kr?!?
Jag skulle inte förvänta mig något från Folksam, mer än 1500 kr i självriskräkning för ingen nytta alls....

Canon 6D • Canon EF 50/1.4 USM • Canon EF 85/1.8 USM • Canon EF 200/2.8 L II USM • Samyang 14/2.8 ED AS IF UMC • Samyang 24/1.4 ED AS UMC • Triopo C-158 • Triopo MX-1327 • iOptron SkyTracker V2
FlickrFacebook