Billigaste Battlefield 4 Premium samt Premium Edition![samlingstråd]

Permalänk
Medlem

Beställde nyss BF4-nyckel från spelbutiken för 408kr, fick den 5 minuter senare och tankar nu i 2 mb/s (hurra för ADSL)

Nån tjuga dyrare än diverse skumma nyckelsidor, men det tycker jag det är värt

Visa signatur

Burk: Asus X79-Deluxe | Intel Core-i7 4930K @ 4.6ghz | gtx 780 | trötta minnen än så länge

Permalänk

Beställde BF4+Premium på cjs-cdkeys, 693,29 SEK blev totalpriset, fick nycklarna inom 5 sekunder.
Tankar i 12,7 Mb/s (Bahnhof)

Permalänk
Medlem

Köpte bara BF4 på spelbutiken.se, kostade 408:- Det tar ca fem minuter innan man får nyckel via mail så bli inte oroliga om ni får vänta lite. Installerar just ne

Visa signatur

Min: Asus x670e ProArt :AMD 7950x3D : Noctua NH-D15 : AMD 7900XT Merc 310: Kingston Fury 64GB: Define North:: Dell P3222QE +Dell U2412M 24"
Frugan: ASUS P6X58D :i7 930@3,5Ghz :Noctua NH-D14 : HD 6970:Corsair 6GB: Define R3: Dottern: ASUS P6X58D :i7 930@3,2Ghz :Noctua NH-D14 : 7970 DC2 :Corsair 4GB: Define R3: Sonen: ASUS P6X58D:i7 950@3,6Ghz :Noctua NH-D14 : HD 7970:Corsair 6GB: Antec P183 Advanced Midi

Permalänk

hej,

jag la in min premiumnyckel i origin men kan inte se att jag är medlem i min profil i Battleloggen. Gör ni andra det?

Permalänk
Medlem

Köpte bf4 + premium för 469 kr via origin mexico

Visa signatur

| Ryzen 1700 @ 4.0 ghz | Asus PRIME X370-PRO | 32 GB Corsair Vengeance LP 3000 mHz | Gigabyte GTX 770 2-way SLI | BenQ XL2410T, 5x AOC e2460SDA | Fractal design R5 | https://i.imgur.com/rjO3bLw.jpg

Software developer

Permalänk
Medlem
Skrivet av qramian:

Köpte bara BF4 på spelbutiken.se, kostade 408:- Det tar ca fem minuter innan man får nyckel via mail så bli inte oroliga om ni får vänta lite. Installerar just ne

Slog till på samma sak, blev dock lite osäker om Chinatown följde med eller ej det framgick inte när jag hade reggat koden på Origin, såg ut som standard edition:/

Nu ska man bara vänta 5-6timmar på nerladdning, 10Mbit ftw

Permalänk
Medlem
Skrivet av makkesk8:

Köpte bf4 + premium för 469 kr via origin mexico

Vågar man göra detta? Ingen region lock eller liknande?

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piinmu:

Vågar man göra detta? Ingen region lock eller liknande?

Ja man vågar detta. Nej det är multi language. Det är bara att köra

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daavido:

Ja man vågar detta. Nej det är multi language. Det är bara att köra

Någon speciell proxy-tjänst ni kan rekommendera?

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piinmu:

Någon speciell proxy-tjänst ni kan rekommendera?

HideMyAss. Antigen deras VPN eller gratis Proxys:
http://hidemyass.com/proxy-list/search-225671

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av makkesk8:

Köpte bf4 + premium för 469 kr via origin mexico

Vad använde du för proxy?
Jag är rätt ny på det här med proxys men har testat flera olika med samma resultat.. går jag in på whatsmyip så får jag en annan ipadress som sig bör men jag kommer fortfarande till svenska origin.com.. Har rensat cashe osv i webläsarn.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Finns det en risk att man blir av med nyckeln utan återbetalning eller att kontot blir bannat om man beställer via mexikansk proxy?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Skrivet av kau:

Hur gjorde du? Jag får error när jag försöker gå in på vilken sida som helst.
Edit: Jag fick det att funka nu
Edit 2: Jag använder mexikansk proxy för att lägga bf4 premium edition i kundvagnen, ska jag stänga av proxyn innan jag går vidare eller ej? För när jag klickar gå vidare (med proxyn igång) så måste jag logga in och när jag har gjort det så blir betalningssidan på spanska och jag fattar inte ett skit.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Skrivet av Schackmannen:

Finns det en risk att man blir av med nyckeln utan återbetalning eller att kontot blir bannat om man beställer via mexikansk proxy?

Folk säger det, men ingen kan backa upp med bevis, varför skulle dom inte återbetala, är ju stöld annars..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av blue eyed devil:

Folk säger det, men ingen kan backa upp med bevis, varför skulle dom inte återbetala, är ju stöld annars..

Tänkte om det är förbjudet att köpa via proxy och att det typ står i deras EULA att om man köper via proxy i andra länder så kan dom ta bort spelet utan att ge tillbaka pengar. Fast jag läste någonstans att EULA inte gäller i EU, så det skulle inte hålla i en domstol, har jag fel eller?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Skrivet av Schackmannen:

Tänkte om det är förbjudet att köpa via proxy och att det typ står i deras EULA att om man köper via proxy i andra länder så kan dom ta bort spelet utan att ge tillbaka pengar. Fast jag läste någonstans att EULA inte gäller i EU, så det skulle inte hålla i en domstol, har jag fel eller?

Vart läste du det att dom kan ta bort det? Varför ska mexxarna få det så jävla billigt för?

Aja överväger å köpa alla fem expansioner på 1098 kr på origin store, eller finns det billigare någon annanstans? Min spanska suger kan man köpa det billigare via origin i Mexico?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av blue eyed devil:

Vart läste du det att dom kan ta bort det? Varför ska mexxarna få det så jävla billigt för?

Aja överväger å köpa alla fem expansioner på 1098 kr på origin store, eller finns det billigare någon annanstans? Min spanska suger kan man köpa det billigare via origin i Mexico?

Asså det står inte någonstans, jag sa om det står så men det verkar inte göra det, men det blir typ 3ggr billigare att köpa via mexikanska origin, dock så blir betalningssidan på spanska men det går nog bra med google translate

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk

Det billigaste jag kan hitta som är lagligt är 679 kr och det finns på http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-... . Då får du Battlefield 4 + Premium

Visa signatur

My Computer -|- CPU: Intel Core i7 6700K -|- ASUS Z170 PRO GAMING -|- Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LED -|- ASUS GeForce GTX 1060 6GB STRIX GAMING OC -|- 360 GB SSD -|- 3TB HDD -|- Corsair Hydro H75 -|- Cooler Master Silencio 550 -|- Corsair RM750x 750W -|-

Permalänk
Skrivet av sPIDERFLY:

Det billigaste jag kan hitta som är lagligt är 679 kr och det finns på http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-... . Då får du Battlefield 4 + Premium

Ja det var billigt, men vart får dom sina keys från då? Kan slå vad om Mexico lol

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av sPIDERFLY:

Det billigaste jag kan hitta som är lagligt är 679 kr och det finns på http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-... . Då får du Battlefield 4 + Premium

lagligt och lagligt...

köper man från nyckelsiter så tar man en risk då de säljer nycklar utan tillstånd från EA
egentligen är det mer etiskt korrekt att köpa från Origin Mexiko än g2play och liknande ställen

köp från GMG eller Amazon.com istället då de säljer "riktiga" nycklar

Permalänk
Skrivet av sPIDERFLY:

Det billigaste jag kan hitta som är lagligt är 679 kr och det finns på http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-... . Då får du Battlefield 4 + Premium

Någon som har köpt detta från deras sida? Vad har folk har haft massa problem med g2play tidigare fast dom kanske har fixa till det nu?

644kr nu också.

Folk som har köpt från Mexiko har ni kvar era bf4?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av Subdubwise:

En jävligt konstig prioritering att rekommendera billiga scam-sidor framför lite dyrare sidor fast som å andra sidan är ärliga...

Tack vare dig har jag blivit av med 300 kronor som jag antagligen aldrig mer kommer se skymten av, och som en luspank student svider det ganska hårt ska du veta. Det som svider ännu mer än det är att jag desperat försöker få tillbaka mina pengar, men att de gång på gång drar patetisk ursäkt efter patetisk ursäkt för att dra ut på tiden. De hoppas antagligen på att jag ska tröttna eller glömma av att de har mina pengar.

Jag har skickat tiotals mail till dem och försökt att komma fram till någonting med dem i deras "livechat", men jag får hela tiden berättat för mig hur jag måste vänta 1-3 dagar pga. någon icke-existerande anledning, och därefter kommer de med en ny ursäkt om att jag måste vänta ytterligare 15 dagar att få tillbaka mina pengar, för att jag betalade med mitt Mastercard-kort och att det skulle medföra 15 dagars väntetid innan banktransaktionen når fram. Naturligtvis kan de aldrig motivera mer exakt det skulle ta sådan oerhörd tid med allting...

Vill bara att du ska veta vad du har gjort emot mig och hur dumt ditt resonemang är att varje person själv får ta ansvar för sidornas legitimitet när det var DU som tipsade om sidan i din egen tråd.

Skickades från m.sweclockers.com

Han skriver ju i tråden att detta är en samling av de billigaste, inte nödvändigtvis tillförlitligaste sidorna. Om du sedan själv gör ett aktivt val att handla på någons annan rekommendation (inte hens) så är det ditt eget fel? Jobbigt läge, absolut, men skyll inte på någon annan.

Visa signatur

Mainrigg: Core i7 3.2Ghz - Asus GTX 680 DCII 2GB OC - Corsair Vengeance 1600MHz 12GB - Asus P6T SE - Asus Xonar Phoebus - OCZ Agility 4 120GB - WD Caviar Black 640GB - Corsair Obsidian 800D
Macbook Air: Core i5 2.8Ghz - Hynix 1600MHz 8GB
Ljud: Schiit Modi & Magni - Beyerdynamic Pro DT990 250ohm - ATH-ANC7b

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Någon som har köpt detta från deras sida? Vad har folk har haft massa problem med g2play tidigare fast dom kanske har fixa till det nu?

644kr nu också.

Folk som har köpt från Mexiko har ni kvar era bf4?

Har kvar mitt! Både premium och vanliga

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem

Väcker tråden!

Massa black friday reor nu så posta här om ni ser något bra pris på BF och premium.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

BF4 Premium - 288,78SEK (enbart premium-nyckeln)
http://www.cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-4-Premium-CD-K...

BF4 Premium Edt. 67,19€ (hela faderuttan - ange all5keyshop som rabattkod)
http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-Edition-EA-...

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Hej!
Någon som vet om det finns erbjudande på battlefield 4 premium nu under black friday till PS3?? EJ PC!!

Mvh
Danne

Permalänk
Medlem

Man kan köpa BF4 ink. China Rising för 199 ink. frakt från CDON ifall man använder sig av koden "XMAS2013".
http://cdon.se/spel/battlefield_4_in...ising-21030914

fick detta tips i black friday tråden, köpte precis!

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av CusmaR:

Man kan köpa BF4 ink. China Rising för 199 ink. frakt från CDON ifall man använder sig av koden "XMAS2013".
http://cdon.se/spel/battlefield_4_in...ising-21030914

fick detta tips i black friday tråden, köpte precis!

Något om premium till ps3?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem