Söker 3 slags dokumentärer eller filmer av hur man gör saker.

Permalänk
Avstängd

Söker 3 slags dokumentärer eller filmer av hur man gör saker.

Hej. Jag söker dokumentärer eller något som visar hur dom jobbar?...

Tänkte först om

1. The Pirate Bay

2. Gottfrid Svartholm.

3. RockstarGames när dom skapar sina spel eller något annat spelbolag när dom skapar sina spel.

4. När folk hackar och programmerar (Web PHP, HTML, JAVA, CSS mm...)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du pallar verkligen aldrig googla innan du skapar ytterligare en ny tråd va? Nåväl, kolla upp "tpb afk" som svar på punkt ett. Kolla upp mitt tips kan man göra genom att googla det jag skrev inom citationstecken. Behövs inte ens en ny tråd på swec. Finurligt va?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jory89:

Du pallar verkligen aldrig googla innan du skapar ytterligare en ny tråd va? Nåväl, kolla upp "tpb afk" som svar på punkt ett. Kolla upp mitt tips kan man göra genom att googla det jag skrev inom citationstecken. Behövs inte ens en ny tråd på swec. Finurligt va?

Ber om ursäkt för att google inte tar fram dom resultaten som jag vill ha fram när jag söker. Ber om ursäkt att jag inte hittade resultaten och ber om ursäkt att det stör dig att jag postar ett inlägg när jag söker efter resultat som jag själv inte kunde hitta!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

56 skapade trådar på 4månader... inte illa... Verkar som att du har många obesvarade funderingar som springer runt i huvudet.
http://lmgtfy.com/?q=The+Pirate+Bay+documentary

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av angryencoder:

Ber om ursäkt för att google inte tar fram dom resultaten som jag vill ha fram när jag söker. Ber om ursäkt att jag inte hittade resultaten och ber om ursäkt att det stör dig att jag postar ett inlägg när jag söker efter resultat som jag själv inte kunde hitta!

Google tar inte fram några resultat om man inte använder det. Länk nr 5 om man Googlar "The Pirate Bay" är dokumentären om Pirate Bay. Så jag tror kritiken är ganska berättigad. Antingen har du inte provat, eller har du inte kollat på resultatet.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!