Har COD Ghost någon form av beta?

Permalänk
Medlem

Har COD Ghost någon form av beta?

Efter att bf4 var en sjuk besvikelse enligt mig, så ska jag faktiskt ta och försöka ge COD en chans. Har spelat det lite gran , mw2 och sådant men funderar på att köpa COD istället för Bf4 som jag kan lira vid sidan om arma 3.

men för att kunna bli intresar så måste jag få chans att testa spelet. Kommer COD ha någon beta eller liknande?

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Efter att bf4 var en sjuk besvikelse enligt mig, så ska jag faktiskt ta och försöka ge COD en chans. Har spelat det lite gran , mw2 och sådant men funderar på att köpa COD istället för Bf4 som jag kan lira vid sidan om arma 3.

men för att kunna bli intresar så måste jag få chans att testa spelet. Kommer COD ha någon beta eller liknande?

Nej.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i7 8700k - ASUS Gtx 1080ti 11GB Strix gaming - Corsair 3000MHz DDR4 16 Gb - EVGA Supernova G2 750w - Fractal Design Define S - Samsung 850 evo 500 Gb - Asus TUF Z370 Plus-Gaming - W10 Home - Asus PG279Q - Mionix Naos 8000 - Gigabite Osmium Aivia (MX Red) - Beyerdynamic dt990 250ohm - Philips Fidelio X2 -Massdrop Minimic - Modmic 4.0 - Odac+O2.

Permalänk
Skrivet av KlyfftPotatis:

Efter att bf4 var en sjuk besvikelse enligt mig, så ska jag faktiskt ta och försöka ge COD en chans. Har spelat det lite gran , mw2 och sådant men funderar på att köpa COD istället för Bf4 som jag kan lira vid sidan om arma 3.

men för att kunna bli intresar så måste jag få chans att testa spelet. Kommer COD ha någon beta eller liknande?

CoD kör aldrig beta innan spelsläpp, inte öppen iallafall.

Du kan ju bara spela ett tidigare spel om du vill veta hur Ghosts kommer vara. Du vet ju vad du får.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk

Nej, Call of Duty kör i regel inte med någon form av testversion. Har hört rykten om att det hände en gång, med World at War, men kan inte intyga detta påstående.

Att säga att köpa ett tidigare spel för att testa det är ren och skär dumhet. Call of Duty må inte ändra allt för mycket från år till år, men det är fysiskt omöjligt att jämföra titlarna med varandra i själva spelkänslan.

Ghosts kommer att hämta mycket "nytt" till marknaden, eller rättare sagt till sin egen serie. Vi snackar ett zombie mode där du dödar utomjordingar istället för zombier. Sjujäkla mängder med nya killstreaks och spellägen. Jag har personligen stora förhoppningar om Ghosts, även om jag inte riktigt känner den stora hype-febern för tillfället. Jag har dock det förbeställt

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Avstängd
Skrivet av antonlundin:

CoD kör aldrig beta innan spelsläpp, inte öppen iallafall.

Du kan ju bara spela ett tidigare spel om du vill veta hur Ghosts kommer vara. Du vet ju vad du får.

Otroligt givande svar här generaliserar vi ingenting:)

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Skrivet av jonas1972:

Otroligt givande svar här generaliserar vi ingenting:)

Om jag ska vara ärlig så har han faktiskt ganska rätt i det med tanke på de senaste 3 eller så spelen, både på gott och ont. Senaste spelet ska ju dock ha ny fisk-AI så vem vet, det kanske blir lite skillnad?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KlyfftPotatis:

Efter att bf4 var en sjuk besvikelse enligt mig, så ska jag faktiskt ta och försöka ge COD en chans. Har spelat det lite gran , mw2 och sådant men funderar på att köpa COD istället för Bf4 som jag kan lira vid sidan om arma 3.

men för att kunna bli intresar så måste jag få chans att testa spelet. Kommer COD ha någon beta eller liknande?

Du är besviken på bf4?

Då betyder det att du inte gillade Battlefield 2 och inte Battlefield 3. För 4an är det överlägset bästa av dom i alla synpunkter. Möjligvis är din dator katastrofal, det är den enda anledningen till att inte gilla 4an om man gillat 2an.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Efter att bf4 var en sjuk besvikelse enligt mig, så ska jag faktiskt ta och försöka ge COD en chans. Har spelat det lite gran , mw2 och sådant men funderar på att köpa COD istället för Bf4 som jag kan lira vid sidan om arma 3.

men för att kunna bli intresar så måste jag få chans att testa spelet. Kommer COD ha någon beta eller liknande?

Ang BF4: Om jag var du skulle jag vänta tills riktiga spelet släpps innan du dömer något, det är en BETA av en anledning. Det är bara en förhandsvisning av hur spelet kommer se ut, det är inte färdigt ännu.

Har aldrig sett en beta eller liknande från någon av CoD-spelen, vilket kan förklara varför det alltid är så fruktansvärt dåligt balanserat vid release.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Ghosts är ett säkert köp. Enligt previews så vet man vad man kan förvänta sig.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Det senaste COD-spelet som hade en beta var World at War (vilket jag själv deltog i).

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk
Medlem

ända sättet att spela ghosts är om du åker till ett spel event och har lite tur. dock så är det bara till "xbox one". black ops 2 hade nån form av beta till 360. men tror man behövde vara kändis för att få spela. kommer ihåg att tejbz fick det

Permalänk
Medlem

Man behöver ingen beta för så pass linjära spel.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av warlacozte:

ända sättet att spela ghosts är om du åker till ett spel event och har lite tur. dock så är det bara till "xbox one". black ops 2 hade nån form av beta till 360. men tror man behövde vara kändis för att få spela. kommer ihåg att tejbz fick det

Har det inte varit snack om att folk spelar på pc när dom fått testat att spela? Flera har klagat på att aim assist inte funkat. Kanske var någon form av simulator dom spelat på. När dom först visade upp ghosts så tror jag man hörde något windows ljud, när det blir felmeddelande, i alla fall

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

Man behöver ingen beta för så pass linjära spel.

Så du kör alltså singleplayern på cod? du måste nog vara en av de 2% som faktiskt ens har startat det haha!
Skämt åsido så är jag inte alls hype på ghost, tappade intresset efter MW2 då jag inte kunde se skillnad på Mw3 och Mw2 :/ Har gått tillbaka över till BF. Jag körde nämligen Bf2 när det kom ut.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Kollersh:

Så du kör alltså singleplayern på cod? du måste nog vara en av de 2% som faktiskt ens har startat det haha!
Skämt åsido så är jag inte alls hype på ghost, tappade intresset efter MW2 då jag inte kunde se skillnad på Mw3 och Mw2 :/ Har gått tillbaka över till BF. Jag körde nämligen Bf2 när det kom ut.

MP delen är linjär i CoD. Finns inte många variabler som kan gå fel.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Om CoD hade släppt beta hade det inneburit katastrof för dom då INGEN hade köpt spelen

Visa signatur

i7 4770k @ 4.6GHz // RTX 3060 12GB // 32GB DDR3 // ASUS Z87-A ATX // Corsair HX650W // Samsung 830 256GB // Antec P280 // Asus PA288QV 27"