Permalänk
Medlem

Fractal design define mini

Tjena SweC.

Undrar bara om någon har lyckats eller vet någon som lyckats plocka bort DVD-buren och stoppat dit en HDD-bur? Alltså en likadan HDD-bur som de 2 som finns nedanför.

Permalänk
Medlem

Istället för att kapa och hålla på kan man sätta hårddisken i en Scythe Himuro ifall man vill!:)

Själv tagit bort båda HDD-burarna och satt hårddisken i dvd-buren (i en Scythe Himuro) med dvd-läsaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jachxz:

Istället för att kapa och hålla på kan man sätta hårddisken i en Scythe Himuro ifall man vill!:)

Själv tagit bort båda HDD-burarna och satt hårddisken i dvd-buren (i en Scythe Himuro) med dvd-läsaren.

Jo om man bara har en disk går det bra! Jag har 6 diskar och om detta skulle funka finns intresse för iaf 2-3 till.
Men tack ändå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av traebit:

Jo om man bara har en disk går det bra! Jag har 6 diskar och om detta skulle funka finns intresse för iaf 2-3 till.
Men tack ändå!

Du kan köpa en till hårddiskvagga och ställa framför nätaggregatet. Finns skenor för det tror jag:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av jachxz:

Du kan köpa en till hårddiskvagga och ställa framför nätaggregatet. Finns skenor för det tror jag:)

Fler hårddiskvaggor har jag, ett par stycken från ett define R4, samt ett helt likadant chassi till. Men det finns inga skenor i botten på chassit.. Om inte jag är blind?

Permalänk
Medlem
Skrivet av traebit:

Fler hårddiskvaggor har jag, ett par stycken från ett define R4, samt ett helt likadant chassi till. Men det finns inga skenor i botten på chassit.. Om inte jag är blind?

Har för mig att det ska gå flytta dem övre hårddiskvaggan så de står bredvid varandra, detta för att få plats med längre grafikkort:)

Kanske är det så att det bara går ta bort hårddiskvaggan?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT