Muskampen 2025: Segraren korad!

Fredagspanelen 65: AMD lanserar grafikkort, Valve Steam Controller och Battlefield 4 Beta

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Jonathanknet:

Kommer vi få se 3x crossfire/sli? Skulle gärna vilja se det o hur det påverkar ms, fps osv.

Nja, eftersom Sweclockers inte gillar att uppdatera recensioner så är ju det ytterst tveksamt
Men det är ju bara att Googla som man säger...

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Permalänk

Underbara som vanligt!<3

Permalänk
Entusiast

I diverse CPU-krävande spel inklusive Metro: Last Light ja.
Men i 90% av alla andra spel så "sniffar" kortet definitivt inte på ett oklockat GTX 780 om du nu inte överklockar det till max.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Fredagen är räddad! Nu ska vi se vad mina kära kollegor har för snällt att säga om mig den här gången

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Extremt gnällig fredagspanel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åsa-Nisse:

Extremt gnällig fredagspanel?

älskart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

I diverse CPU-krävande spel inklusive Metro: Last Light ja.
Men i 90% av alla andra spel så "sniffar" kortet definitivt inte på ett oklockat GTX 780 om du nu inte överklockar det till max.

d är ju ändå 15-20 olika nya titlar de 3 olika resentionerna har testats på och av vad jag kan se så är det inte så stora glapp i fpsen mot GTX780 2-6fps, mer i ett fåtal. så för 2800spänn så är det otroligt prisvärt kort.

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Yes, perfekt kväll! Hemma gjorda hamburgare och två vänner förbi i soffan som inte sett den för, de kommer följa den framöver

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk

- "Betta du min morsa?!" xDDDD

Visa signatur

Signatures are stupid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Nja, eftersom Sweclockers aldrig har gjort 3-way SLI i någon recension någonsin och de inte gillar att uppdatera recensioner så är ju det ytterst tveksamt
Men det är ju bara att Googla som man säger...

Säg inte någonsin om du bara har koll på senaste året.. >.<
Sweclockers har visst haft med 3-way SLI i recensioner. Men det var ett tag sedan sist.

http://www.sweclockers.com/recension/6061-snabba-grafikkort-f...

/Edit
En till recension med 3-way SLI:
http://www.sweclockers.com/recension/6155-varldens-snabbaste-...

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av mudde:

Intressant men lite tramsigt av er att inte uppdatera recensionen.
Ska ni straffa AMD så försök göra det utan att straffa er själva!
Recensionen är nu redan inaktuell bara dagar efter att den släpptes för att slutsatserna inte är fullständiga (ett ortoligt prisvärde - den största fördelen- som inte nämns). Recensioner brukar annars vara något som håller MYCKET längre än vanliga nyheter.

Det handlar absolut inte om att "straffa" AMD, uppfattades det så misslyckades vi i kommunikationen. Snarast blir det nackdelar för både oss och företag (i det här fallet AMD) när kontakten inte fungerar - vi vill givetvis göra en så bra och rättvis recension som möjligt, något annat gynnar ingen part.

Problemet är att när vi sätter oss för att skriva framför allt "sista sidan" behöver vi alla kort på bordet, annars kan vi inte dra korrekta slutsatser. Att börja ändra ett dygn eller mer i efterhand fungerar inte av flera anledningar, bland annat därför att tusentals personer redan läst och i många fall kommenterat texten. Det vi däremot kan göra är att på olika sätt tillföra ny information - något som gjordes i en separat nyhet vilken även länkas från slutsatsen. Handlar det om rena fel från vår sida kan vi givetvis också justera, men här gjorde vi allt vi kunde för att få fram korrekta uppgifter.

I just det här fallet blev det dessutom extra påfallande då AMD själva framhöll att just priset var en av de stora säljpunkterna för 280X, utan att faktiskt ge oss några svenska siffror innan publicering. För oss är det då helt omöjligt att göra en rättvis bedömning av just den biten - vi har ingen aning om vad AMD anser vara "bra prislapp" för den svenska marknaden.

Summa summarum, vi vill absolut inte straffa AMD utan önskar så bra samverkan som möjligt för att på bästa sätt kunna bedöma deras produkter. I det här fallet räckte det dock inte hela vägen fram, utan vi stod utan viktig information när det var dags för publicering.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Minimupp:

Säg inte någonsin om du bara har koll på senaste året.. >.<
Sweclockers har visst haft med 3-way SLI i recensioner. Men det var ett tag sedan sist.

http://www.sweclockers.com/image/diagram/587?k=fa7f7b603dbced...

http://www.sweclockers.com/recension/6061-snabba-grafikkort-f...

/Edit
En till recension med 3-way SLI:
http://www.sweclockers.com/recension/6155-varldens-snabbaste-...

Satfläsk!

Skrev "så vitt jag vet" från början men bestämde mig för att vara kaxig nog att konstatera att det absolut inte var så...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Quatermain:

Vore roligt om ni kunde testa ramminne! Tex. när BF4 kommer i fullversion om ni ändå ska testa CPU och GPU. Även ta ramminne, testa om man märker skillnad med 1066-2800 minnen, tex! Bara se ifall man sitter på en överklockad Ivy-E med titan SLI om man verkligen märker skillnad...

I övrigt en cool panel! trevlig start på helgen!

Gjorts flera gånger och svaret är alltid att det handlar om mindre än 3% skillnad.

Permalänk
Avstängd

När tror ni att ni kommer testa AMDs 290/290x på sweclockers?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Alibaba123:

När tror ni att ni kommer testa AMDs 290/290x på sweclockers?

När de släpps...?
Låter logiskt tycker jag.

Nae men jag förstår att du vill veta ett datum och ingen har något men i Oktober kommer de i alla fall

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Det handlar absolut inte om att "straffa" AMD, uppfattades det så misslyckades vi i kommunikationen. Snarast blir det nackdelar för både oss och företag (i det här fallet AMD) när kontakten inte fungerar - vi vill givetvis göra en så bra och rättvis recension som möjligt, något annat gynnar ingen part.

Problemet är att när vi sätter oss för att skriva framför allt "sista sidan" behöver vi alla kort på bordet, annars kan vi inte dra korrekta slutsatser. Att börja ändra ett dygn eller mer i efterhand fungerar inte av flera anledningar, bland annat därför att tusentals personer redan läst och i många fall kommenterat texten. Det vi däremot kan göra är att på olika sätt tillföra ny information - något som gjordes i en separat nyhet vilken även länkas från slutsatsen. Handlar det om rena fel från vår sida kan vi givetvis också justera, men här gjorde vi allt vi kunde för att få fram korrekta uppgifter.

I just det här fallet blev det dessutom extra påfallande då AMD själva framhöll att just priset var en av de stora säljpunkterna för 280X, utan att faktiskt ge oss några svenska siffror innan publicering. För oss är det då helt omöjligt att göra en rättvis bedömning av just den biten - vi har ingen aning om vad AMD anser vara "bra prislapp" för den svenska marknaden.

Summa summarum, vi vill absolut inte straffa AMD utan önskar så bra samverkan som möjligt för att på bästa sätt kunna bedöma deras produkter. I det här fallet räckte det dock inte hela vägen fram, utan vi stod utan viktig information när det var dags för publicering.

Bra att tanken inte var att straffa dom! Det var lite min uppfattning att ni hade tänkt att "dom gjort fel och då ska dom straffas lite så att de gör rätt nästa gång."
Jag förstår att det kan vara en del jobb att ändra en recension som redan kommenterats en hel del. Dock är just recensioner som jag nämnde något som fortsätter läsas flera månader efter produktsläpp och en 280X-recension som inte har som slutsats att det är otroligt prisvärt känns direkt missvisande. Det är nog den största ögonblickliga prissänkningen jag sett någonsin bland grafikprocessorer (annat än bland high-end-korten som redan i grunden är kraftigt överprissatta) och då har jag ändå följt hårdvaruutvecklingen i runt 15 år.
Det vanliga är att gamla produkter redan hunnit sjunka så pass mycket i pris att nykomlingarna som bäst ger samma pris/prestandaförhållande som gamla serien, dock ofta med aningen lägre strömförbrukning.

Permalänk
Medlem

Hateclockers ftw Känns väldigt genuint och tycker det är kul att ni agerar ut era känslor.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Snusfri

Lite löjligt av AMD-fläktflickorna att gnälla i denna tråd.
AMD gjorde helt fel vid denna release av totalt rebrandade kort vilket påpekades flera gånger, men det får man inte påpeka då det gäller AMD tydligen då de gör allt rätt.

280x är ett 7970 Ghz med en smärre modifikation som förbättre strömförbrukningen marginellt,.

Det var likadadant vid NVIDIAS lansering av 700-serien, fast dom hade gjort betydligt mer ändringar som förbättrade deras rebrand så fick de skit för "rebrand" osv, men det är ju betydligt värre än när kramgossarna på AMD gör likadant.

Patetiskt.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem

Det där Paradise Desk skrivbordet, vill bara säga FET grym ide!

Men det kommer inte fungera för mig, det är alldeles på tok för tjockt och man kan inte fästa ratt och gearlever på det. Men skulle lätt vilja se fler sådana designer.

Det viktigaste för min del i ett datorskrivbord är:

• STOR YTA

• 3 - 5 CM tjock skiva

• Ruggigt stabilt, skall kunna sparka på det utan att det flyttar sig.

• Många fästpunkter för kablar (precis som ett datorchassi, kanske tillomed ETT datorchassi i skrivbordsform)

• Fotstöd (Justerbart i alla möljliga konfigurationer, anpassat för G27 Pedaler och Logitech G940 rudder eller liknande)

• Många möjligheter att fästa enheter på sidorna, justerbara skivor på sidorna som kan ställas i djup, bredd och höjd.

• Modulärt på alla möjliga sätt, ta bort, lägg till, flytta runt olika delar av bordet.

Ett riktigt bra datorbord får lätt kosta 10.000 upp till 20.000 för min del, bara det är gjort med omtanke på ALLA möjliga konfigurationer som kan tänkas.
Bordet i grundutförande (Bara ett bord utan något annat, eller minimalt med extrasaker) får gärna kosta 4.000 men det måste vara kompatibelt med alla tillägg och utföranden så att man kan börja med grunden och bygga upp sig allt eftersom.

Sedan kan dom göra en stol i samma linje. En stol som likaså har alla tänkbara konfigurationer och är anpassat för bordet i fråga.
Allt skall vara modulärt, annars NO DEAL.

Men som sagt, skitskön ide!

Visa signatur

Chassi: Svart, PSU: 230 volt, Moderkort: Stort, CPU: Med fläkt, Minne: Tappat, GPU: Klarar MsPaint jättebra, Hårddiskar: Stor och liten, Mus: Med rullhjul, Tangentbord: Svenskt, Skärm: Platt

Permalänk
Medlem

Kanonjobb boys!
Det bästa med Fredagspanelen är att det är dem helgerna jag inte skall på fest (med få undantag), bättre fredagkväll får man fan inte!
Följer upp detta med lite Rammstein i lossless, tjarrå!

Visa signatur

Vila i frid älskade Pappa, inget blir detsamma utan dig.
1950-11-11 - 2013-02-14

Ryzen 7 9800x3D : 64gb DDR5 : Inno3D 5080 X3 OC : 2x2tb NVME SSD

Permalänk
Medlem

Det var faktiskt första gången jag såg hela panelen, intressant!
Sen kanske det var för jag var med på ett hörn när han spelade in bf4-delarna, hehe..

Det var kul att höra att jag inte är ensam över att börja röra mig mer mot soffan å konsol, datorer i all ära men att lägga sig i soffan, omge sig med 5.1 surround å spelandes på en 90" duk gör sitt.. Kanske för att man passerat 30? haha..

Aja, härligt avslappnad stämning i panelen iaf, det gillar vi

Ni utgår från Stockholm eller?
Hade varit kul å få hjälpa till nångång! (bara å hojta till isf )

Permalänk
Entusiast
Skrivet av THB:

Lite löjligt av AMD-fläktflickorna att gnälla i denna tråd.
AMD gjorde helt fel vid denna release av totalt rebrandade kort vilket påpekades flera gånger, men det får man inte påpeka då det gäller AMD tydligen då de gör allt rätt.

280x är ett 7970 Ghz med en smärre modifikation som förbättre strömförbrukningen marginellt,.

Det var likadadant vid NVIDIAS lansering av 700-serien, fast dom hade gjort betydligt mer ändringar som förbättrade deras rebrand så fick de skit för "rebrand" osv, men det är ju betydligt värre än när kramgossarna på AMD gör likadant.

Patetiskt.

Betydligt fler ändringar? 770 är väl fortfarande bara ett 680 med lite annan klockfrekvens ungefär som att 280X är ett 7970 med lite annan klockfrekvens. Fast 770 valde att höja frekvensen på minnet istället. Frekvensen på kärnorna sänktes även där effektivt då boost-frekvensen är lägre i 770.

Eller 760 som var ett överklockat 660. Men inte det 660 du tänker på utan det andra 660 som också heter 660 till skillnad från det 660 som Sweclockers testade. För i sann Nvidia-anda så ska många kort ha exakt samma namn. Det 660 som släpptes för OEM bygger på GK104 och hade en 256-bit minnesbuss. Det 660 som släpptes för allmänheten var GK106 men var lite högre klockat men hade bara 192-bit minnesbuss. Beacuse logic. Sen har vi ännu mer roliga rebrand. Som till exempel GT 620 som är ett rebrandat GT 520 och ett GT 530. Beroende på vilket GT 620 man köper. Namnet är samma. Det måste väl ändå vara rekord i rebrand? Två rebrand på samma namn.

Jag tror du helt missuppfattade kritiken som Swecklockers hade mot lanseringen. Du kanske ska titta igenom klippet en gång till och lyssna på vad de faktiskt sa. Poängen var att AMD var väldigt dåliga med information och flyttade runt datum vilket är dåligt. Själva grafikkorten är det däremot inget fel på. Att få ett 7970 för 2500 kr eller ett 7850 för under 2000 kr är ju väldigt trevligt. Det är bra prestanda för det priset. Man får ju även titta på hur resten av marknaden ser ut för tillfället. 280X, precis som 7970 GHz ligger och krigar med GTX 770 i prestanda. Tidigare krigade de även i pris men nu har AMD lagt sig 500 kr lägre. Är man inte ute efter väldigt specifika egenskaper eller lider av kognitiv dissonans så är det ju svårt att motivera ett 770 över ett 280X som det ser ut idag. Det kan ändra sig om Nvidia ändrar priserna som de antagligen kommer göra.

Innan jag nu blir anklagad för att vara fanboy vilket känns oundvikligt när jag har mage att kritisera härskarrasen Nvidia så tänker jag påpeka att en rebranding kan göras bra och den kan göras dåligt. AMD har gjort ganska exakt samma sak som Nvidia gjorde. De stod inför valet att antingen lansera en ny serie eller att lansera Hawaii som ett helt eget kort i stil med Titan. Kanske hade namnet Colossus varit passade. Eller så kunde de lansera Hawaii med en ny serie och för att fylla ut resten av platserna använde de gamla kretsar som istället blev mycket billigare. Det är svårt att gnälla för mycket på en rebrand när de faktiskt flyttar ner den i prestandastegen och ger den ett fullt rimligt pris. En annan fördel med att lansera en ny serie är att de slapp trassla med namn eftersom de målat in sig i ett hörn med att redan ha släppt 8000-serie till OEM. För till skillnad från Nvidia har AMD inte för vana att släppa flera olika kort med samma namn.

TL;DR Du kanske ska ta av dig de gröna glasögonen och läsa på lite hur Nvidia själva har hanterat rebranding tidigare innan du spyr alltför mycket galla så slipper du framstå som en hycklare.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Trevlig fredagspanel som vanligt och gillar när ni ventiler eran frustation. Äkta känslor där.!!
Gillar att det blir en delning av enkortstest och SLI/Crossfire test. Upplever det personligen lite rörigt när båda finns med i en resultat tabell. Har nu under en längre tid testat SLI och för mig personligen så får jag spendera för mycket tid med att meka med inställnigar för att få det att fungera rikigt. Nästa rigg blir en med ett grafikkort. Som det är nu tar mina två ungar väldigt mycket tid så när jag vill spela så vill jag spela utan behöva spendera en massa tid med inställningar innan jag får det att fungerar tillfredställande.

Permalänk
Administrativ avgift

Bara jag som älskar de nya namnen? De flyter på i munnen! Grym fredagspanel och grym kycklingpizza :)!

Fråga: Hur gäller det med crossfire tekniken är den mjukvaru eller hårdvara? skulle sitta fint att inte behöva en ful crossfire brygga :)!

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Det handlar absolut inte om att "straffa" AMD, uppfattades det så misslyckades vi i kommunikationen.

Nej! Ni misslyckades inte med den kommunikationen enligt mig och många fler som jag känner! Det är som ni menar viktigt om ni ska behålla trovärdigheten att ärligt säga vad man tycker och känner om saker. Ena fredagspanelen (senaste 2 veckorna) kan de hända att de bara är besvikelser och någorlunda bra produkter som släppts medans att nästa veckor släpps de toppklassprodukter. Ni styr knappast marknaden! Jag vill som följare veta dessa saker i dess vita/svarta sanning! Fakta är vad jag är intresserad av inte något förskönade trams och de gör ni bra! Detta försöker jag inte förklarar för dig men för andra som mer vill ha ett underhållningsprogram där allt är gröna skogar än ett datorentusiast program..

Dessutom, ska man börja ändra recensioner i efterhand kommer väl inget till slut att stämma och man får hålla på med de i all evighet så fort någon ändrat drivrutiner eller nu version av Windows kommit eller att någon sänkt priset på någon produkt.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Ni drog igenom varje Phenom X6 processor förutom 1090T som jag har
Men det spelar nog ingen roll vilken Phenom X6 prolle man har, den kommer vara ett problem.

Mina hopp kom med när tornet rasade. digital photobomb!

Permalänk
Medlem

Bra fredagspanel, skrattade lite åt förjande miss när du sa 7770 istället för 7970, för 2500kr för 7770 prestanda vill jag ej ha

06:10
"Citat Jonas: Jag menar det presterar ju väldigt bra, i många fall är det uppe och sniffar på 7770 så för 2500 spänn är det mycket prestanda för pengarna"

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheCadde:

Det där Paradise Desk skrivbordet, vill bara säga FET grym ide!

Men det kommer inte fungera för mig, det är alldeles på tok för tjockt och man kan inte fästa ratt och gearlever på det. Men skulle lätt vilja se fler sådana designer.

Det viktigaste för min del i ett datorskrivbord är:

• STOR YTA

• 3 - 5 CM tjock skiva

• Ruggigt stabilt, skall kunna sparka på det utan att det flyttar sig.

• Många fästpunkter för kablar (precis som ett datorchassi, kanske tillomed ETT datorchassi i skrivbordsform)

• Fotstöd (Justerbart i alla möljliga konfigurationer, anpassat för G27 Pedaler och Logitech G940 rudder eller liknande)

• Många möjligheter att fästa enheter på sidorna, justerbara skivor på sidorna som kan ställas i djup, bredd och höjd.

• Modulärt på alla möjliga sätt, ta bort, lägg till, flytta runt olika delar av bordet.

Ett riktigt bra datorbord får lätt kosta 10.000 upp till 20.000 för min del, bara det är gjort med omtanke på ALLA möjliga konfigurationer som kan tänkas.
Bordet i grundutförande (Bara ett bord utan något annat, eller minimalt med extrasaker) får gärna kosta 4.000 men det måste vara kompatibelt med alla tillägg och utföranden så att man kan börja med grunden och bygga upp sig allt eftersom.

Sedan kan dom göra en stol i samma linje. En stol som likaså har alla tänkbara konfigurationer och är anpassat för bordet i fråga.
Allt skall vara modulärt, annars NO DEAL.

Men som sagt, skitskön ide!

http://www.sweclockers.com/nyhet/17548-pcb-distribution-tar-c...

Stämmer ju inte på alla dina krav dock..

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Inaktiv

Tackar tackar för en underbar panel och det kommer nog hända en del nästa vecka då R9-290X förmodligen släpps och med tanke på ert kroppsspråk och annat så är resultaten hittills riktigt bra...eller? Kul att ni även nämner Jacob i varje panel nu för tiden, visst är han oumbärlig