Ångra DH biljett?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jan 2010

Ångra DH biljett?

Skulle iväg med ett gäng polare till DH Winter men jag får nog verkligen inte ledigt från jobbet.

Det jag undrar är kan man ångra ett köp av bokning? Vi har inte valt platser än så koden är oanvänd. Hittar inget om ånger på DHs hemsida.

Borde inte distansköplagen gälla?

Surf/gaming: HP Omen 17" - i7 7700HQ - 16Gb - 256Gb Pcie SSD - Gtx1060
Soffgaming: Nintendo Switch
Ringa: Galaxy S9

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2008

Gå in på irc #dreamhack i quakenet så finns det adminstratörer som kan svara på det.

http://webchat.quakenet.org/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av SimpanDirr:

Skulle iväg med ett gäng polare till DH Winter men jag får nog verkligen inte ledigt från jobbet.

Det jag undrar är kan man ångra ett köp av bokning? Vi har inte valt platser än så koden är oanvänd. Hittar inget om ånger på DHs hemsida.

Du får nog sälja den begagnat för en mindre slant. Lägg upp en annons!

LOQUE Preorder | 8700k | Z370I | 2x8GB Corsair | 1080TI

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skurup
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av SimpanDirr:

Jo, men bara om det var mindre än 2 veckor sedan du köpte biljetten. Annars är den förbrukad också.

Intel 6700K @ 4,6 ( 1.370V) DDR4 2133Mhz 8GB KFA2 1070 Corsair RM850W Samsung M.2 850 500GB, Samsung 840 SSD 250GB

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Lomma
Registrerad
Nov 2011

Jag kan köpa den av dig för en slant
Dreamhack tillåter inget återköp :/

Lucas är en glad 19-åring, på fritiden bygger han datorer, spelar volleyboll och saxofon. Att hjälpa andra är en självklarhet och han hänger massor i gruppen Swerigs på Facebook. Ni hittar hans hemsida här www.auxiliumdesign.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Dassh:

Jo, men bara om det var mindre än 2 veckor sedan du köpte biljetten. Annars är den förbrukad också.

Den är helt oanvänd och det var mindre än 14 dagar sen ja! Så då borde jag kunna ångra?

Surf/gaming: HP Omen 17" - i7 7700HQ - 16Gb - 256Gb Pcie SSD - Gtx1060
Soffgaming: Nintendo Switch
Ringa: Galaxy S9

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skurup
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av SimpanDirr:

Den är helt oanvänd och det var mindre än 14 dagar sen ja! Så du borde jag kunna ångra?

Enligt iSwede verkar dom inte ta emot återköp. Isånnafall blir väl din sista utväg att sälja den på någon sida. Här på SweC finns det säkert gott om folk som vill ha en DH biljett.

Intel 6700K @ 4,6 ( 1.370V) DDR4 2133Mhz 8GB KFA2 1070 Corsair RM850W Samsung M.2 850 500GB, Samsung 840 SSD 250GB

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av SimpanDirr:

Ångerrätten gäller inte allt, exempelvis biljetter.

Skickades från m.sweclockers.com

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2007

Som tidigare svarat, återköp är inget som gäller.
Du får försöka sälja den till någon.

Beef?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av olog-hai:

Ångerrätten gäller inte allt, exempelvis biljetter.

Pga. dess beskaffenhet. Biljetter kan inte återsäljas på samma sett som varor och ofta lämnas dem in så sent att dem inte kan återsäljas alls

Att mäta datorns temperatur vid idle är ungefär lika värdefullt som att mäta frysens temperatur vid avfrostning.

Sitter just nu med en snoröverklockad i5 och ett nytt 1080.