Ska man handla hos de? cdkeyport.com

Permalänk

Ska man handla hos de? cdkeyport.com

Hej

Vad vet ni om http://cdkeyport.com/ ?
Har någon handlat hos de? Är det ok att handla hos de och hur stor är risken att spelet upphör efter en viss tid?

Tack

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte köpa där i från då man kanske inte får bra support vs om du köpte spel på Gamestop eller game eller någon svensk hemsida.

Permalänk
Medlem

Har inte en aning om den sidan som du länkar men har en annan som både jag och mina vänner använder. Det har fungerat har köpt en gäng spel till steam därifrån för att det var bättre pris.

https://elitekeys.com/

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hardy:

Jag skulle inte köpa där i från då man kanske inte får bra support vs om du köpte spel på Gamestop eller game eller någon svensk hemsida.

Inte för att vara sån men vem behöver support på ett spel? Vilken sorts support går det ens att få?

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subzero299:

Inte för att vara sån men vem behöver support på ett spel? Vilken sorts support går det ens att få?

Det har hänt mig 2 gånger att spelkoden inte funkade tex på steam inte ville acceptera koden ena gången var det Cs scoure och andra gången var det half life 2 så fick maila o förklara situationen och efter några mail fram o tbx så kunde dom fixa problemet. det var år 2006, men kan säkert bli problem nu för tiden med.

Permalänk
Medlem

Steam eller Greenmangaming är dom absolut bästa och snabbaste sidorna jag handlat från. Köpte Bioshock infinite i går för £10, köpte hitman absolution och sleeping dogs förra veckan för £5 styck. CDnycklarna får man direkt efter 5 sekunder i ett svarsmail från greenmangaming, och ALLA spel har fungerat och vart EU-versioner.

Just nu tror jag det är 75% rabatt på batman spelen (€5 och €7.5 resp.) på steam.

Permalänk
Medlem

Har ingen erfarenhet med just den spelsidan, men alla slumpmässiga sidor jag köpt från hittils har fungerat utan problem. Bara man ser till att det är kompatibel version man köper.

+1 för Greenmangaming enda sidan jag behövt använt när Steam inte har rea, grymt bra erbjudande på nya och gamla spel. De har så gott som alltid en 20% rabattkod på alla köp aktivt, som denna GMG20-7EKXF-UTQXX

Permalänk
Medlem

cdkeyport fungerar utmärkt, jag har köpt mina nycklar där antal gånger utan några som helst problem.

Visa signatur

PC1: O11 Vision |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: O11 Air Mini |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: HYTE Y40 |i5 10400f |GTX3090
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5