Permalänk

Visste inte att det finns mobiler med dubbla SIM! Nu är jag pigg på en ny till mig själv.
Har tre krav!
1. Android
2. Bra kamera
3. Inte sämre än min Samsung G3.

#13994771

Permalänk
Medlem

Syrran har en laptop från dom, och den verkar vara ett kvalitivt bygge. <---Det måste den vara om den skall klara av henne^^

Så ja dom verkar satsa på att ha kvalite, oavsett produktområde.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av OskarW90:

Lenovo är världens största laptop märke och har bra kvalitet på datorerna (speciellt thinkpads).

har en kompis som har lenovo telefon, och den verkar fungera väldigt bra. känns kvalitet också!

Jag har en Thinkpad och den är motsatsen till kvalitet. Kexig, plastig, högljudd och kokhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

Jag har en Thinkpad och den är motsatsen till kvalitet. Kexig, plastig, högljudd och kokhet.

vad är "Kexig"? haha

Plastig, definitivt håller med dig.. men den det är ingen skitplast. sedan håller de längre än de flesta laptops i samma prisklass. Du har kanske fått något måndags ex om den blir överhettad, eller så har du det väldigt dammigt?

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

Jag har en Thinkpad och den är motsatsen till kvalitet. Kexig, plastig, högljudd och kokhet.

Lär vara full med damm eller trasig... Sen finns det ThinkPad Edge som inte alltid är så bra men ändå.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk

Någon som vet om Lenovo K900 kommer släppas i Sverige med?

Visa signatur

Det spelar ingen roll vad du säger, din Mac är fortfarande skit

Permalänk
Medlem

Jag har en Lenovo S920 om någon är intresserad av en deal i Sverige. Har använt den i några veckor men har nu återgått till Lumia 925. Lenovo gör iaf mkt prisvärda telefoner.

Permalänk

Lenono ngt att ha?

@kamilenski:

Har beställt en mobiltelefon ifrån Kina som är på väg till mig den verkar bra och ska ev importeras till Sverige. Säkerheten verkar bra. Lade en order till samma företag som jag beställt ifrån nu men ngt blev fel så jag annulerade ordern och fick pengarna tillbaka väldigt fort. Vad du ska vara uppmärksam på är att du alltid måste betala 25 % moms på det du beställer utanför EU och ev tull.