Permalänk
Medlem

ang. Alphacool VPP655 / D5

Har en stycke sådan pump i min loop, kör för närvarande på nivå 3.
höjer jag minsta lilla så börjar den "knacka" nå så gud i helvete... går inte leva med det ljudet.

Min fråga då: är det så för alla? eller är det jag som har ett måndags exemplar?

Använder mig av denna top: Alphacool HF D5 TOP Plexi

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk

min knackar inte men på femte läget börjar man höra ett brummande utanför chassit.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic | i9 9900KS @5GHz | Aorus Master Z390 | Corsair Vengeance Black RGB LED Pro 3200MHz | NZXT Kraken X72 | Gigabyte RTX 3080 OC | Seasonic Prime Ultra Gold 1000w | Intel 660p Series M.2 2280 1TB | Creative Labs X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Asus Swift PG279Q IPS G-Sync | Ducky One 2 SF MX Red RGB | Philips Fidelio X1 | V-MODA BoomPro | Logitech G900 Chaos Spectrum

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxxPaladinxxx:

min knackar inte men på femte läget börjar man höra ett brummande utanför chassit.

kan du inte ta ett kort så jag får se vilka ut/ingångar du använder på toppen, börjar fundera om det har med det att göra elr nå

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Själv är den tyst på 1an, 2-3-4 vibrerar hela chassit på och 5 blir tyst med ett lite "svoshande" ljud

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Skrivet av pellski87:

kan du inte ta ett kort så jag får se vilka ut/ingångar du använder på toppen, börjar fundera om det har med det att göra elr nå

kolla mitt galeri, för det finns bara en pump-ut på min top, och sedan är pump-in på baksidan.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic | i9 9900KS @5GHz | Aorus Master Z390 | Corsair Vengeance Black RGB LED Pro 3200MHz | NZXT Kraken X72 | Gigabyte RTX 3080 OC | Seasonic Prime Ultra Gold 1000w | Intel 660p Series M.2 2280 1TB | Creative Labs X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Asus Swift PG279Q IPS G-Sync | Ducky One 2 SF MX Red RGB | Philips Fidelio X1 | V-MODA BoomPro | Logitech G900 Chaos Spectrum