Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Dec 2012

Fläktfilter

Det är så att jag håller på att modda min STENGAMLA datorlåda som endast stödjer en enstaka fläkt i övre baken. Nu är det så att jag vill sätta en fläkt på framsidan, något i stil med det här http://img.acianetmedia.com/mei. Det största problemet för närvarande, är att jag behöver ett filter... på 17x10 cm! Hur går jag till väga med det här? Finns det så att man kan klippa och skära själv eller nåt?

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bromma
Registrerad
Dec 2011

låna morsans strumpbyxor! funkar fint annars finns det en tråd här på swec för alternativa medel!

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av capkekken:

låna morsans strumpbyxor! funkar fint annars finns det en tråd här på swec för alternativa medel!

Yes, hittat och läst. Jag var inne på stoff och stil tidigare idag, hittade ett fint "filter". Nu har jag ett annat problem. Vår katt gillar att trycka tassarna i fläktar, behöver därför nån sorts galler eller dylikt... Kan man ju tycka är ett smärre problem att åtgärda, men behöver som sagt sätta galler för 17x10cm, så vad har jag att välja på?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bromma
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av Belzer:

Yes, hittat och läst. Jag var inne på stoff och stil tidigare idag, hittade ett fint "filter". Nu har jag ett annat problem. Vår katt gillar att trycka tassarna i fläktar, behöver därför nån sorts galler eller dylikt... Kan man ju tycka är ett smärre problem att åtgärda, men behöver som sagt sätta galler för 17x10cm, så vad har jag att välja på?

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80153254/

bra material klippoch limma dit

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östra Götaland
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av capkekken:

och där kom den förbenade papperskorgen >_<

men bra är den :/ tänk om ikea visste vad den används "mest" till..

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 24"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av capkekken:
Skrivet av Dragone:

och där kom den förbenade papperskorgen >_<

men bra är den :/ tänk om ikea visste vad den används "mest" till..

Ja jäklar! Aldrig trodde jag att ni skulle rekommendera en papperskorg, men den ser definitivt ut att klara uppdraget finfint, tackar!