Permalänk
Medlem

Hjläp! Sidan funkar inte

Hej!

Har problem med att få tillgång till den här sidan www.gface.com

Funkade kanon imorse men nu har jag försökte komma åt sidan i drygt 2 timmar utan att lyckas..

Jag ser den gröna ringen snurra runt vilket indikerar att sidan laddar, men mer än så händer inte...

Har rensat kakorna och cachen, testat annan webbläsare rensat dnsen, startat om datorn samt routern.

Inte ens med en proxy kan jag komma åt sidan, så vad kan ha gått snett?

Alla andra sidor och internet för övrigt fungerar som det ska...

Tack på förhand...

Permalänk
99:e percentilen

Fungerar för mig och DFEOJM. Laddar dock lite segt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jo jag vet att sidan är uppe, men varför fungerar den inte för mig?

Permalänk
Rekordmedlem

Servern är uppe men jag får också bara "snurrande" troligen har de nått problem med servern.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Servern är uppe men jag får också bara "snurrande" troligen har de nått problem med servern.

Vilken leverantör har du?

Permalänk
Medlem

Funkar inte här, den snurrar både i Chrome och IE. Kör med Telia.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: ASUS TUF Gaming B650M-Plus RAM: Kingston Fury Beast 6000MHz 64GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: Samsung 49" Odyssey G9 240 Hz Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Medlem

Funkar för mig med Arkaden företagsfiber. Dock är sidan väldigt slö.

Visa signatur

/dev/null

Permalänk

Funkar inte för mig heller. Den bara snurrar och snurrar.

Permalänk
Rekordmedlem

Telia, men eftersom man når sidan så fungera ju routingen till Dallas där servern står.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Hmm, det här va väldigt skumt... med tanke på att det fungerar för "HurMycket" men inte oss andra. Jag har bahnhof.

Permalänk
Medlem

Så jag antar att det är något strul med dnsen då?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Proxann:

Så jag antar att det är något strul med dnsen då?

Nej inte rimligt, man når ju sidan men den laddar inte, det beror oftast på strul med servern, nätverksfel gör att man inte når sidan men här är det mer som att nån bakomliggande databas ligger nere.

Visa signatur