Otroligt låg FPS på CS Go, Hjälp!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013

Otroligt låg FPS på CS Go, Hjälp!

Hejsan. Jag fick för mig att äntligen övergå från 1.6 till CS GO och köpte spelet och laddade ner det. Av min stora förvåning så var de fryslagg lite till och från redan I menyn när man skulle sätta igång ett spel.

När jag väl kom online på en server så skulle de visa sig att jag höll "stadigt" 10-13 fps konstant. Jag började testa med Verticalsynken och drog även ner grafikinställningarna till absolut lägsta men fpsen var fortfarande runt 10-13. Har någon samma problem?

Min dator är följande:

Processor: AMD FX(tm)-8150 Eight-Core Processor
Graphics Card: AMD Radeon HD 7900 Series
Total RAM: 16.0 GB
SSD hårddisk där programmet ligger.

Som ni ser är denna data tillräckligt bra för att spela BF4 I Ultra, men inte kapabel till CS GO.
Ska tillägga att jag just nu har Windows 8.. Kan de vara en orsak eller vad har ni för tankar??

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Europa
Registrerad
Okt 2010

Saker du bör göra:

#1: Uppdatera BIOS för att få full kombabilitet med FX-8150'n
#2: Ladda ned och installera Hwmonitor för att kolla temperaturer, ta gärna en bild där allt syns i hwmonitor och posta i tråden
#3: Installera alla Windows updates & se till att du har senaste drivrutiner för grafikkortet

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|