Vad sysslar DUSTINHOME med?!?! två datorer med engelskt/arabiskt tangentbord

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
J
Registrerad
Jan 2009

Vad sysslar DUSTINHOME med?!?! två datorer med engelskt/arabiskt tangentbord

Hej,

Jag har nog aldrig varit så här irriterad och trött på ett företag någonsin...

Förra veckan beställde jag en ASUS ROG G750JH http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=781755#extra

När jag sedan packar upp datorn två dagar senare upptäcker jag till min förvåning att datorn har ett engelsk/arabiskt tangentbord. Dagen efter ringer jag Dustin och får tala med en trevlig handläggare som enkelt fixar en ny order som skickas direkt när de har mottagit returen.

Sagt och gjort skickar jag tillbaka datorn, och några dagar senare (idag) får jag en ny dator. När jag packar upp denna ser jag att det är SAMMA PROBLEM - engelskt/arabiskt tangentbord. När jag sedan går in på deras hemsida har dom plockat bort datorn helt och hållet!?? en dag tidigare fanns +40 i lager, och idag är den puts väck från deras hemsida http://www.dustinhome.se/search/g750

Är detta ens på riktigt?!!! Nu har jag alltså ingen möjlighet att returnera datorn mot en ny längre...
Vad som finns nu, som på ett ungefär motsvarar en G750JH är en Alienware 17 http://www.dustinhome.se/product/5010756982/alienware-17-ci7-3-4-16gb-750-64gb-ssd-gtx780m-fhd-17-3-w8/ Denna dators hårdvara är på pricken som ASUSen, endast att det är 190GB mindre SSD disk i.

Min fråga är (som förhoppningsvis besvaras av Stefan Langheden - kundombudsman): Med tanke på att jag har fått fel dator två gånger i rad, 4 (+4 kommande) onödiga turer till posten och 1.5 vecka utan dator, vilket har inneburit många problem, vilken kompensation kan jag få? Enligt mig känns det givet att de ska skicka en Alienware 17 omedelbart via faktura mot kredit vid retur då det endast är denna som någorlunda motsvarar prestandan i den jag egentligen beställde. Detta eftersom jag i annat fall måste vänta ytterligare veckor på att de kanske får in datorn "på lagret" igen.

Och för att undvika eventuella diskussioner - nej, jag försöker inte utnyttja läget för att få en Alienware, hårdvaran är sämre, jag orkar helt enkelt inte vara utan dator längre.

Tack för mig!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östergötland
Registrerad
Mar 2011

Låter ju som om de har fått en felleverans av datorer, som skulle till ett annat land.. Inget de kan rå för. Tror inte de öppnar alla kartonger och kollar vad det är för tangentbord på dem..

Är väl bara att vänta tills de får de rätta datorerna eller kolla med Dustin om du kan välja någon annan modell, eller pengarna tillbaka.

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS415+ 32TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2005

Du har nog inte rätt till något, utan får lita till goodwill. Det är sannolikt ärliga misstag som begåtts i något leverantörsled, med ett mindre felmärkt parti. Tråkigt att det drabbar dig, men sånt är livet, ibland har man otur.

Edit: Givetvis är det klumpigt av Dustin att inte undersöka hur du kunde ha fått fel dator första leveransen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Feb 2013

Bilderna på jh modellen har engelskt tangentbord och det står ingenstans att det ska vara nordiskt, har de ändrat kanske?

Speldator: Intel core i5 3570k 4,4GHz@1,272V| Asus P8Z77-I DELUXE | Gigabyte GTX1060 6GB Windforce 2X | Fractal Design Node 304 | Cooler Master Hyper 212 EVO |Crucial MX300 525GB SSD | 2TB Seagate Barracuda 3,5 HDD | Corsair Vengeance LP 16GB (2x8) 1600MHz cl10 | Be Quiet! Straight power 600w 80+ Gold |Windows 8.1| Laptop: Lenovo T420ip + 660Ti eGPU Kringutrustning: Qpad MK-85 Pro MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Audio Pro Addon T14

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Österlen
Registrerad
Sep 2005

Kan du inte få pengarna tillbaka och köpa Asus-datorn från komplett istället? De verkar ju ha den i lager (och den är verkligen en trevligare maskin än Alienware som hör till Dells onda imperium)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2013

Jag skulle häva köpet och gå till en annan butik, dessutom kan du begära ränta för den tid du har haft pengarna innestående hos dom. Ett annat alternativ är att du plockar ihop en maskin själv och att dom bjuder på montering och frakt tex.

Server: AMD Ryzen 7 1800X 8/16 | ASUS Crosshair VI hero | 64 GB Corsair RAM @3000 MHz | ASUS radeon RX 460 2GB | Samsung 960 PRO 512 GB M.2 | 2x 2 TB Samsung 850 PRO SSD | 6x Seagate 10 TB | NEC PA301W @ 2560x1600 | Linux Mint 19 Cinnamon

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av OldComputer:

Jag skulle häva köpet och gå till en annan butik, dessutom kan du begära ränta för den tid du har haft pengarna innestående hos dom. Ett annat alternativ är att du plockar ihop en maskin själv och att dom bjuder på montering och frakt tex.

Om det gick att kompenseras med stationär

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av tivolito:

Hej,

Jag har nog aldrig varit så här irriterad och trött på ett företag någonsin...

Förra veckan beställde jag en ASUS ROG G750JH http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=781755#extra

När jag sedan packar upp datorn två dagar senare upptäcker jag till min förvåning att datorn har ett engelsk/arabiskt tangentbord. Dagen efter ringer jag Dustin och får tala med en trevlig handläggare som enkelt fixar en ny order som skickas direkt när de har mottagit returen.

Sagt och gjort skickar jag tillbaka datorn, och några dagar senare (idag) får jag en ny dator. När jag packar upp denna ser jag att det är SAMMA PROBLEM - engelskt/arabiskt tangentbord. När jag sedan går in på deras hemsida har dom plockat bort datorn helt och hållet!?? en dag tidigare fanns +40 i lager, och idag är den puts väck från deras hemsida http://www.dustinhome.se/search/g750

Är detta ens på riktigt?!!! Nu har jag alltså ingen möjlighet att returnera datorn mot en ny längre...
Vad som finns nu, som på ett ungefär motsvarar en G750JH är en Alienware 17 http://www.dustinhome.se/product/5010756982/alienware-17-ci7-3-4-16gb-750-64gb-ssd-gtx780m-fhd-17-3-w8/ Denna dators hårdvara är på pricken som ASUSen, endast att det är 190GB mindre SSD disk i.

Min fråga är (som förhoppningsvis besvaras av Stefan Langheden - kundombudsman): Med tanke på att jag har fått fel dator två gånger i rad, 4 (+4 kommande) onödiga turer till posten och 1.5 vecka utan dator, vilket har inneburit många problem, vilken kompensation kan jag få? Enligt mig känns det givet att de ska skicka en Alienware 17 omedelbart via faktura mot kredit vid retur då det endast är denna som någorlunda motsvarar prestandan i den jag egentligen beställde. Detta eftersom jag i annat fall måste vänta ytterligare veckor på att de kanske får in datorn "på lagret" igen.

Och för att undvika eventuella diskussioner - nej, jag försöker inte utnyttja läget för att få en Alienware, hårdvaran är sämre, jag orkar helt enkelt inte vara utan dator längre.

Tack för mig!

Men herregud... Du får ju läsa datorns spec.... De står och alltid gjort engelsk tangentbord på den modellen som finns på dustin, jag tänkte själv köpa en exakt samma men tillskillnad från dig så läser jag noggrant innan jag beställer något. Skyll dig själv, gör om gör rätt..

BF4 HC Sniper going wild Streaming: http://www.twitch.tv./obsivusTV
CPU: i7-4770K @ 4.6Ghz || GPU: Palit GTX 780 Super JetStream @ 1.43Ghz/7.5Ghz || MODERKORT: MSI Z87-GD65 GAMING ATX || MINNE: Corsair 16GB CL9 1600MHz || PSU: Corsair RM 850w Gold || Chassi: NZXT Phantom 630 || CPU-Kylare: Corsair H100i || Monitor: Asus VG248QE 144mhz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
J
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av infigo:

Bilderna på jh modellen har engelskt tangentbord och det står ingenstans att det ska vara nordiskt, har de ändrat kanske?

Under "Tangentbord" Står det att det är av nordisk typ, om du tittare på de andra g750 modellerna.

Skrivet av runeman:

Kan du inte få pengarna tillbaka och köpa Asus-datorn från komplett istället? De verkar ju ha den i lager (och den är verkligen en trevligare maskin än Alienware som hör till Dells onda imperium)

Visst kan jag göra det, dock innebär det att jag behöver vänta cirka en vecka innan jag ens kan beställa därifrån. Sedan så vill jag fortfarande vara kund hos Dustin då jag tycker dom har grym kundservice och kunnig personal (iaf på kontaktcentret).

Vad är det för fel på Alienware föresten? Jag har aldrig ägt varken en Alienware eller ASUS tidigare, så har inte så mycket att jämföra med!

Det enda jag önskar är att ärendet fixas så smidigt och allra helst snabbast som möjligt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Edsbyn
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Avar:

Men herregud... Du får ju läsa datorns spec.... De står och alltid gjort engelsk tangentbord på den modellen som finns på dustin, jag tänkte själv köpa en exakt samma men tillskillnad från dig så läser jag noggrant innan jag beställer något. Skyll dig själv, gör om gör rätt..

Men om det ska vara Engelskt tangentbord, Varför gick dom med på att byta ut datorn första gången? Tycker det verkar konstigt.

Stationära:- FD Define C - MSI Z87 G45 - 4770K @4,3Ghz + Corsair H110 med 2x Noctua NF-A14 - Corsair Vengeance PRO 2133mhz 2x8GB - Corsair RM750x - MSI GTX 1080 Gaming X -2x Samsung 850 EVO 250GB -
Bärbar: Asus ZenBook UX430UAR
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Headset: Steelseries Arctis 7 2019 Edition Mus: Steelseries Rival 310 Tangentbord: Logitech G213

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Naboo
Registrerad
Okt 2003

Ja, det där var ju inte seriöst. Har du pratat med dem sedan du fått den nya datorn? Det låter som sagt som att de har fått fel leverans. Annars så är det väl bara att ångra köpet och skicka tillbaka datorn till dem och köpa den hos en annan butik. Det är väl inte svårare än så. De låter dig väl ångra köpet hoppas jag?

Citat:

Konsument har på sätt som lagen (2005:59) om konsumentskydd vid distansavtal och hemförsäljningsavtal närmare anger, i vissa fall rätt att frånträda ett köp genom att till Dustin home AB lämna eller sända ett meddelande om detta inom 14 dagar (eller i tillämpliga fall inom 7 arbetsdagar) från den dag konsumenten tog emot varan eller en väsentlig del av denna.

http://www.dustinhome.se/page/17/forsaljningsvillkor/

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
J
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av Avar:

Men herregud... Du får ju läsa datorns spec.... De står och alltid gjort engelsk tangentbord på den modellen som finns på dustin, jag tänkte själv köpa en exakt samma men tillskillnad från dig så läser jag noggrant innan jag beställer något. Skyll dig själv, gör om gör rätt..

Skickar mer än gärna en bild på produktinfon på kartongen där det står "keyboard layout: nordic". Så ja, jag läser noggrant.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Edsbyn
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av tivolito:

Under "Tangentbord" Står det att det är av nordisk typ, om du tittare på de andra g750 modellerna.

Visst kan jag göra det, dock innebär det att jag behöver vänta cirka en vecka innan jag ens kan beställa därifrån. Sedan så vill jag fortfarande vara kund hos Dustin då jag tycker dom har grym kundservice och kunnig personal (iaf på kontaktcentret).

Vad är det för fel på Alienware föresten? Jag har aldrig ägt varken en Alienware eller ASUS tidigare, så har inte så mycket att jämföra med!

Det enda jag önskar är att ärendet fixas så smidigt och allra helst snabbast som möjligt.

Vad jag vet så är det inget fel på Alienware, Dom brukar bara vara dyrare än andra tillverkare med samma specs

Stationära:- FD Define C - MSI Z87 G45 - 4770K @4,3Ghz + Corsair H110 med 2x Noctua NF-A14 - Corsair Vengeance PRO 2133mhz 2x8GB - Corsair RM750x - MSI GTX 1080 Gaming X -2x Samsung 850 EVO 250GB -
Bärbar: Asus ZenBook UX430UAR
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Headset: Steelseries Arctis 7 2019 Edition Mus: Steelseries Rival 310 Tangentbord: Logitech G213

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av H4nsson:

Men om det ska vara Engelskt tangentbord, Varför gick dom med på att byta ut datorn första gången? Tycker det verkar konstigt.

För mig stod det engelska när jag tänkte köpa en sådan modell. Mer än det vet jag inte. De kanske har switchat fram och tillbaka vetefan.

BF4 HC Sniper going wild Streaming: http://www.twitch.tv./obsivusTV
CPU: i7-4770K @ 4.6Ghz || GPU: Palit GTX 780 Super JetStream @ 1.43Ghz/7.5Ghz || MODERKORT: MSI Z87-GD65 GAMING ATX || MINNE: Corsair 16GB CL9 1600MHz || PSU: Corsair RM 850w Gold || Chassi: NZXT Phantom 630 || CPU-Kylare: Corsair H100i || Monitor: Asus VG248QE 144mhz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm - Hong Kong - Abu Dhabi
Registrerad
Nov 2012

Tycker synd om dig.

|||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar/Malmö
Registrerad
Jan 2012

jobbigt att det skulle hända, men beror säkert på någon felleverans.

vet inte vart Wajse ligger men om du har nära till typ Inet, Komplett eller Webbhallen som har fysiska butiker så kan du ju gå och köpa den där och be om pengarna tillbaka från Dustin.

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro/PSUBeQuietDarkPowerPro1000w/ Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING/AURA/CPU:i7-6700K 4.2Ghz/Kylare:BeQuiet! SilentLoop240mm/Ram:Corsair 16GB DDR4 3200MHz Vengeance/GPU:Asus R9 280X Matrix Platinum 3GB/SSD:Corsair Force GT 2x120GB/HDD:Seagate/WD->30TB/OS:W7/TillbehörLogitechG930/Z906,G510/K350/M705/G440/
MionixNaos5000/7200/Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM,49"Sony,KD49X8005C/Mobil:Sony Z5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Österlen
Registrerad
Sep 2005
Skrivet av tivolito:

Under "Tangentbord" Står det att det är av nordisk typ, om du tittare på de andra g750 modellerna.

Visst kan jag göra det, dock innebär det att jag behöver vänta cirka en vecka innan jag ens kan beställa därifrån. Sedan så vill jag fortfarande vara kund hos Dustin då jag tycker dom har grym kundservice och kunnig personal (iaf på kontaktcentret).

Vad är det för fel på Alienware föresten? Jag har aldrig ägt varken en Alienware eller ASUS tidigare, så har inte så mycket att jämföra med!

Det enda jag önskar är att ärendet fixas så smidigt och allra helst snabbast som möjligt.

"Felet" är dels att den saknar SSD, dels att den har hälften så mycket installerat minne, och jag har en motvilja mot DELL som brukar ta rätt saftigt betalt för samma komponenter som alla andra säljer billigare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östergötland
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av runeman:

"Felet" är dels att den saknar SSD, dels att den har hälften så mycket installerat minne, och jag har en motvilja mot DELL som brukar ta rätt saftigt betalt för samma komponenter som alla andra säljer billigare.

Antar att du hatar Apple också då..

Dell tar betalt för sin support.. som ska vara en av de bästa. Har inte Dell själv, men har hört/läst av andra...
Detta är mycket värt för vissa.. är väl bara att kolla i vilka affärer folk handlar sina komponenter i.
Är supporten dålig, vänder man sig till en annan butik.

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS415+ 32TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halland
Registrerad
Sep 2007

Efterfrågan på arabiska tangentbord har ökat markant i Sverige senaste åren. Saker man får räkna med mer och mer.

Intel i5 3570k @ 4.5 GHz || Asrock Z77 Performance || Dark Rock Pro 2 || 1080ti || Dark Power Pro 10 || Acer Predator Z35P

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna
Registrerad
Jul 2007

Dustin verkar ha mycket problem med deras leverantör som säljer dom just ASUS g750'n då det var en annan på forumet för inte så länge sen fick skicka tillbaka datorn 2 gånger då det var diverse fel på dom.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2002

Du kan väl bara ångra köpet i enlighet med distansavtalslagen? Du har packat upp och undersökt datorn och kommit fram till att den inte motsvarar dina förväntningar. Då skall de hämta upp den hos dig och utan frågor ge dig pengarna tillbaka.

Eller du kanske haft den mer än 14 dagar?

EDIT: Pass på om du köper samma modell igen från annan ÅF. Det är sannolikt samma distributör = felet kan komma att uppenbara sig vart du än vänder dig

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Mar 2006

*** tråd modererad ***

Jag har raderat några onödiga inlägg som ledde in på en sidodiskussion och drog ner stämningen. Se forumets trivselregler (§ 1).

/KimTjik

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av tivolito:

Hej,

Jag har nog aldrig varit så här irriterad och trött på ett företag någonsin...

Förra veckan beställde jag en ASUS ROG G750JH http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=781755#extra

När jag sedan packar upp datorn två dagar senare upptäcker jag till min förvåning att datorn har ett engelsk/arabiskt tangentbord. Dagen efter ringer jag Dustin och får tala med en trevlig handläggare som enkelt fixar en ny order som skickas direkt när de har mottagit returen.

Sagt och gjort skickar jag tillbaka datorn, och några dagar senare (idag) får jag en ny dator. När jag packar upp denna ser jag att det är SAMMA PROBLEM - engelskt/arabiskt tangentbord. När jag sedan går in på deras hemsida har dom plockat bort datorn helt och hållet!?? en dag tidigare fanns +40 i lager, och idag är den puts väck från deras hemsida http://www.dustinhome.se/search/g750

Är detta ens på riktigt?!!! Nu har jag alltså ingen möjlighet att returnera datorn mot en ny längre...
Vad som finns nu, som på ett ungefär motsvarar en G750JH är en Alienware 17 http://www.dustinhome.se/product/5010756982/alienware-17-ci7-3-4-16gb-750-64gb-ssd-gtx780m-fhd-17-3-w8/ Denna dators hårdvara är på pricken som ASUSen, endast att det är 190GB mindre SSD disk i.

Min fråga är (som förhoppningsvis besvaras av Stefan Langheden - kundombudsman): Med tanke på att jag har fått fel dator två gånger i rad, 4 (+4 kommande) onödiga turer till posten och 1.5 vecka utan dator, vilket har inneburit många problem, vilken kompensation kan jag få? Enligt mig känns det givet att de ska skicka en Alienware 17 omedelbart via faktura mot kredit vid retur då det endast är denna som någorlunda motsvarar prestandan i den jag egentligen beställde. Detta eftersom jag i annat fall måste vänta ytterligare veckor på att de kanske får in datorn "på lagret" igen.

Och för att undvika eventuella diskussioner - nej, jag försöker inte utnyttja läget för att få en Alienware, hårdvaran är sämre, jag orkar helt enkelt inte vara utan dator längre.

Tack för mig!

Ett ypperligt tillfälle att lära sig arabiska då

| MB: EVGA Z170 FTW | CPU: i7 6700k | GPU: EVGA GTX 1060 | RAM: Corsair 16GB DDR4 2400MHz CL14 | PSU: Cooler Master V850 | Chassi: Fractal Design Define R4 | Lagring: Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
J
Registrerad
Jan 2009

Fick idag svar från ombudsmannen och de skickar ut en Alienware 17!:)

Ärligt misstag som i grunden inte var Dustins.

Grym support!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av tivolito:

Fick idag svar från ombudsmannen och de skickar ut en Alienware 17!:)

Ärligt misstag som i grunden inte var Dustins.

Grym support!

Det är Dustin man ska handla på alltså Riktigt schysst gjort! av Dustin!

Det verkar vara ett företag som förstår hur viktigt det är med nöjda kunder som sprider positiva omdömen i teknikvärlden

Mvh J

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Trädvy Permalänk
Dustin
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av tivolito:

Fick idag svar från ombudsmannen och de skickar ut en Alienware 17!:)

Ärligt misstag som i grunden inte var Dustins.

Grym support!

Hej tivolito!

Kul att du blev nöjd med lösningen
Den första datorn du fick var ju pga en felleverans till oss och det var ju tillräckligt illa, men det gällde tyvärr pallvis utav denna modellen.
När handläggaren då skulle byta ut datorn till dig mot en likadan så ville givetvis handläggaren be någon på lagret att kolla de andra innan vi skickade ut en ny till dig och i samband med detta så spärrade vi lagret på just den produkten, så ingen annan skulle råka ut för problemet.

Nu är det så att vår lagerpersonal är väldigt heta på gröten och lyckades med någon minuts marginal få iväg dator nummer 2 till dig och därför fick du helt enkelt totalt två felaktiga till dig, klantigt men givetvis inte med avsikt.
Jag tyckte att det var jättebra att du hörde av dig till mig så vi får strama åt rutinerna ytterligare lite även om den första datorn var svår att undvika då vi inte öppnar kartongerna innan.
Jag hoppas att alla andra som sitter på detta forum också hör av sig till mig om det är något som känns fel eller orättvist så lovar jag att jag tar en titt på problemet med ofärgade ögon, gör vi fel (något vi givetvis gör ibland) så ska vi också stå för det så klart!

Kundombudsmannen på Dustin!

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin