Sprucket Nät agg från Inet

Permalänk
Medlem

Tyvärr suger INEts paketering sen dom skaffade automatiskt lager med packmaskin, bara en liten skiten kartongbit runt originalkartongen, och pingvinstången har många gånger trillat ut genom ett hörn i leveransen för mig, jag gillade mycket bättre när det var manuell packning men jag förstår också att leveranstiderna blir bättre med det nya sättet.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz | Asus Z87-PRO | MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming 6G | 4x8GB Kingston Fury Beast 1600Mhz @ 2000Mhz | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro | Custom EK vattenkylning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mac83:

Tyvärr suger INEts paketering sen dom skaffade automatiskt lager med packmaskin, bara en liten skiten kartongbit runt originalkartongen, och pingvinstången har många gånger trillat ut genom ett hörn i leveransen för mig, jag gillade mycket bättre när det var manuell packning men jag förstår också att leveranstiderna blir bättre med det nya sättet.

Jo, deras maskin behöver lite kalibrering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mac83:

Tyvärr suger INEts paketering sen dom skaffade automatiskt lager med packmaskin, bara en liten skiten kartongbit runt originalkartongen, och pingvinstången har många gånger trillat ut genom ett hörn i leveransen för mig, jag gillade mycket bättre när det var manuell packning men jag förstår också att leveranstiderna blir bättre med det nya sättet.

Jag tycker deras paketering fungerar helt okej. Blir dock lite svårt ibland att ha på cykeln när paketen är så stora.

Permalänk
Medlem

SÅÅÅÅÅ, då är ett nytt skickat och allt är frid och fröjd. Tack för alla svar här!

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av iskalle:

SÅÅÅÅÅ, då är ett nytt skickat och allt är frid och fröjd. Tack för alla svar här!

Se där, dom kanske fick syn på tråden här?

Nej men seriöst kul att det löste sig iaf

Permalänk

Nu bara måste jag flika in lite, detta är fel.
Man ska inte behöva starta en tråd för att få hjälp...
Iskalle, vad sade inet idag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lingen123:

Nu bara måste jag flika in lite, detta är fel.
Man ska inte behöva starta en tråd för att få hjälp...
Iskalle, vad sade inet idag?

Dom ringde faktiskt upp och mer eller mindre bara tala om att dom har skickat en ny nät del.

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk
Medlem

Är just faktumet att det var sprucket anledningen till att ni hela tiden särskriver nätagg / nätdel?

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Är just faktumet att det var sprucket anledningen till att ni hela tiden särskriver nätagg / nätdel?

Ja, jag hade väl ljugit om jag skrev G PU ? Och jag fattar inte att folk kan orka bry sig om något så lite som en sär skrivning, i alla fall inte över internet...

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk
Lego Master
Skrivet av iskalle:

Ja, jag hade väl ljugit om jag skrev G PU ? Och jag fattar inte att folk kan orka bry sig om något så lite som en sär skrivning, i alla fall inte över internet...

OffT: Nästan all skriven kommunikation går över internet nuförtiden. Om man inte bryr sig om rättstavning där, var ska man annars göra det? =P

OnT: Gött att det löste sig, tradigt att det tog en jäkla tid. =(

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

OffT: Nästan all skriven kommunikation går över internet nuförtiden. Om man inte bryr sig om rättstavning där, var ska man annars göra det? =P

OnT: Gött att det löste sig, tradigt att det tog en jäkla tid. =(

Ja visst, men inte sitter jag och klagar på att hans inlägg inte medförde något?

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk
Lego Master
Skrivet av iskalle:

Ja visst, men inte sitter jag och klagar på att hans inlägg inte medförde något?

Nej, det är moderatorernas jobb.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av iskalle:

Ja visst, men inte sitter jag och klagar på att hans inlägg inte medförde något?

Ursäkta mig, men jag tycker bara det var lite humor att agget spruckit (i två?) och att man samtidigt särskrev det hela. Det blev alltså ett agg, och ett nät? Ärendet är ju tydligen redan avklarat ändå, så jag tycker inte jag smutsade ned tråden alldeles för mycket. Relax.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Ursäkta mig, men jag tycker bara det var lite humor att agget spruckit (i två?) och att man samtidigt särskrev det hela. Det blev alltså ett agg, och ett nät? Ärendet är ju tydligen redan avklarat ändå, så jag tycker inte jag smutsade ned tråden alldeles för mycket. Relax.

Ja inte har du läst tråden noga, men iallafall om du inte fatta mina sista inlägg så är de bara till att gråta Och om nu en särskrivning betyder SÅ mycket för dig så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Visa signatur

Asus 3080 TI | 5900X | MSI X570S Torpedo Max | Kingston Fury 3600 Mhz | Seasonic Focus GX 850W | Torrent Compact | Dark Rock Pro 4

Permalänk

Skönt att det löste sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fast du borde anat lite oråd när paketet som den kom i var trasigt och anmält skadat gods direkt.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.