problem med batman arkham origins fps lag

Permalänk
Medlem

problem med batman arkham origins fps lag

tja, spelade batman idag o tänkte ta och fixa en kontroll till det men efter kontrollen funkar så får jag massiva lag spikes från 70 ner till 12 då jag går. det händer ALDRIG i multiplaey läget.

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Skrivet av adillboy:

tja, spelade batman idag o tänkte ta och fixa en controll till det men eftre controllen funkar så får jag massiva lag spikes från 70 ner till 12 då jag går. det händer ALDRIG i multiplaey läget.

Du måste läsa igenom dina inlägg innan du postar dom, jag förstår absolut ingenting. Och jag tror inte Batman: Arkham Origins räknas som en Shooter så du är i lite fel del av forumet.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem
Skrivet av antonlundin:

Du måste läsa igenom dina inlägg innan du postar dom, jag förstår absolut ingenting. Och jag tror inte Batman: Arkham Origins räknas som en Shooter så du är i lite fel del av forumet.

sorry tänkte inte på det,
om någon modd skulle kunna vara snäll o flytta

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk

Med kontroll så menar du alltså en key binding?

Isånafall: har du testat att ändra tillbaka?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650