Download på Webhallen?(BF4)

Permalänk
Medlem

Download på Webhallen?(BF4)

Klockan 2 idag kom jag på att Battlefield 4 kommit ut och bestämde mig för att köpa det från Webhallen via download.

Klockan är nu snart 7 och jag har fortfarande inte fått någon nyckel för origin.

Någon som vet hur lång tid det ska ta? Det står att varan är under behandling fortfarande, vad det nu ska betyda vet jag inte. Här har man betalat hundra kronor extra för att få ladda ner och så går det inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stee_vo:

Klockan 2 idag kom jag på att Battlefield 4 kommit ut och bestämde mig för att köpa det från Webhallen via download.

Klockan är nu snart 7 och jag har fortfarande inte fått någon nyckel för origin.

Någon som vet hur lång tid det ska ta? Det står att varan är under behandling fortfarande, vad det nu ska betyda vet jag inte. Här har man betalat hundra kronor extra för att få ladda ner och så går det inte.

Avbeställ på webhallen och beställ här då? https://www.spelbutiken.se/catalog/product/79254-battlefield-...

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Dom avbeställer ju bara när dom fått ens mail och läst det, är bara lite rädd för att man inte får pengarna tillbaks, hittar inget om att man kan få tillbaks pengarna på downloads.

Permalänk
Medlem

Nån som vet ifall jag kommer få koden imorgon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av stee_vo:

Nån som vet ifall jag kommer få koden imorgon?

Beställde själv igår via spelbutiken, dock hamnade mailet med nyckel i min skräpkorg(gmail)... Så kanske har det blivit så för dig med?

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Webhallen

Hej, vi har inte haft några allmänna störningar i downloadsystemet (men enskilda fel kan hända ändå såklart).
Som det tipsats om innan: kolla så det inte hamnat i något spamfilter.

Du kan skicka ordernummer via PM till mig så kan jag se om det är något jag kan lösa nu i helgen. (Vågar dock inte lova så mycket då jag inte är insatt i hur systemet fungerar rent tekniskt så jag kommer troligen behöva ha hjälp av vår IT-avdelning.)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, vi har inte haft några allmänna störningar i downloadsystemet (men enskilda fel kan hända ändå såklart).
Som det tipsats om innan: kolla så det inte hamnat i något spamfilter.

Du kan skicka ordernummer via PM till mig så kan jag se om det är något jag kan lösa nu i helgen. (Vågar dock inte lova så mycket då jag inte är insatt i hur systemet fungerar rent tekniskt så jag kommer troligen behöva ha hjälp av vår IT-avdelning.)

Tack ändå, fick ett meddelande från er där ni sa att ni tyvärr inte kunde skicka ut den, jag har redan beställt en annan version så allt är löst redan!