PC-Spel. Var? så billigt som möjligt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå (Kåge)
Registrerad
Sep 2002

PC-Spel. Var? så billigt som möjligt.

Tips på ställen där dom har stort utbud av pc-spel till bra priser skulle vara behövligt.

Tack på förhand

MVH

/Henrik

When life slaps me in the face I slap life right back at it!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollhättan
Registrerad
Nov 2002

kazaA, dc och mirC?

How peculiar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
JÄRFÄLLA
Registrerad
Jan 2002

Hellre död än röd

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Okt 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
kazaA, dc och mirC?

LOL
iaf så cdon.com brukar vara rätt billiga.

AK47s for everyone! - Angry mob
Since NaN /= NaN, I think, we should decipher 'NaN' as 'Not a NaN' - Miguel Mitrofanov
(Varför är människan så benägen att tro på Gud?) Antagligen har det lönat sig och evolutionen har drivit fram sådana hjärnor. - Anon

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bålsta
Registrerad
Jul 2001

Försökt med www.pricerunner.se ?

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå (Kåge)
Registrerad
Sep 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
kazaA, dc och mirC?

Skulle funka.. om det inte vore för att jag ska ha diverse spel som kräver cd-nycklar och jag ska spela online.

Har man ny dator ska den tamejtusan testas

When life slaps me in the face I slap life right back at it!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2010

humblebundle.com

spelen i bundles kan nog inte bli billigare

Skrivet av dysenteri:

Necromancer level asian

Skrivet av netbuddy:

Oboy vilken trådnecro...

aah shieet, detta såg jag då inte!
trodde såpass gamla trådar låstes?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2012

Necromancer level asian

Du har redan tackat ja!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jul 2006

Asus Geforce GTX 980Ti 6GB Strix OC @ 1500/8000Mhz - Sound BlasterX AE-5 - Deepcool Captain 120 EX RGB - Intel i7 4790K Delid@4.8GHz - MSI Z87 G45 Gaming - 16GB Corsair Vengeance 2400MHz - WD Blue 3D Nand 500GB SSD - 9TB WD RED HDD - Fractal Design Tesla R2 1000W Gold - Silverstone RV01 Raven - Windows 10 Pro.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

Hör väl inte riktigt hemma i konsumenträtt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
United Kingdom
Registrerad
Aug 2009

Oboy vilken trådnecro...

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Nov 2013

Tråden är över 10 år gammal, necro av rang det där.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tamriel
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Masken94:

Brukar själv köpa från G2A. Ofta när det gäller pre-order då det är billigare och de har ganska stor sortiment för pc spel(Finns lite andra produkter för konsoler).

Sen går det också att tjäna pengar hos dom som man kan lägga över till Paypal. Mer kan du läsa här.
https://www.g2a.com/r/thegoldmine

Tråden dog för 11 år sen xD Ifall du missade det.

Stationär: Bitfenix Prodigy Vit || Asus P8Z77-I Deluxe || i5 3570K + ArcticSilver + Noctua NH-D15 || KFA2 1080 EXOC || Vengeance LP 8GB || SSD MX300 525GB || WD Caviar Black 1TB || FD Newton R3 600W Ljud: STR-DN1050 Dynavoice LCR-5 FX-4 SW-10EX || Sony MDR-1A || SoundMAGIC E30

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Jag tycker Fast2Play är väldigt bra.

Observera dock att när det står något i stil med "VPN key", så har jag hört att det finns en risk att du råkar ut för problem med Steam, dvs att även om koden fungerar så drar de tillbaka produkten. Det är något jag har hört bara.

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2004

*host host* vad dammigt det var här.

OnT : Brukar kolla följande butiker
www.greenmangaming.com - Tyvärr inte lika billiga som de var en gång i tiden
www.g2a.com - En uppstickare som har några bra erbjudanden
www.g2play.net - Kan ha svinbilliga spel
www.fast2play.se - Ser ut att vara billigare än sin kusin g2play men lägger man på ett påslag på 10-20kr (vilket sker vid kortbetalningen) så blir det samma

Sen kikar jag även på prisjakt, man vet aldrig.

[Intel 6700K @ 4500MHz]--[MSI Core Frozr L]--[MSI Z170 Gaming M5]--[Corsair 16GB 2666MHz DDR4]--[MSI 1080Ti Gaming X @ 2038/12006MHz]--[EVGA Supernova G2 850W]--[Fractal Design Define S]--[Windows 10 x64]--[Acer X34A @ 95Hz]--[Corsair Strafe RGB MX Silent]--[Mionix Naos 7000]--[HyperX Cloud II]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2007

Jag gillar simplycdkeys.com. Aldrig piratade nycklar eller något sånt.

Skickades från m.sweclockers.com

AMD Ryzen 5 1600 | ASUS Prime X370 Pro | OCZ Vector 512GB | Fractal Design Newton R3 600W | Fractal Design Define R4| Corsair Venegance Red DDR4 16GB 3000MHz | Powercolor Radeon HD7970 | Eizo Foris FS2331

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av Dimidus:

Tips på ställen där dom har stort utbud av pc-spel till bra priser skulle vara behövligt.

Tack på förhand

MVH

/Henrik

Själv har jag bara köpt spel på g2play slår alla vanliga butiker samt dom har underbar support

Edit: oj såg inte när den startades xD

here we go!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
uppsala
Registrerad
Nov 2013

STEAM, såklart c; Sedan så har några dataspelsutvecklare släppt sina spel på t.ex. fildelningssidor gratis. Men då gäller det att se till att det är den äkta varan som man tankar hem om man säger det så.

Blegh <3 ^^

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Geeks Gaming
Plats
Leeds
Registrerad
Aug 2011

*Tråd låst*

Jag tror nog att vi kan låta den här tråden vila i frid.

Om du ser ett regelbrott, anmäl inlägget, kommentera inte detta i tråden. Håller du inte med om mitt beslut? Anmäl mitt inlägg eller skicka ett meddelande till samtliga moderatorer.