Nokia Illusionist avslöjas och detaljer kring Lumia 525 läcker ut på nätet

Permalänk
Cyberman

Nokia Illusionist avslöjas och detaljer kring Lumia 525 läcker ut på nätet

Enligt nya uppgifter har Nokia en ny surfplatta med Windows RT i antågande, den här gången i 8-tumsklassen. Därtill läcker specifikationerna ut för budgettelefonen Lumia 525.

Läs hela artikeln här

Permalänk

Gah! Sluta ge mig snygga RT plattor!

Permalänk

Intessant

Permalänk
Inaktiv

ser sjyst ut

Permalänk
Medlem

Om denna lägger sig i samma prisklass och med ett bluetoothheadset så lär den bli en galet prisvärd mobil den med.

Permalänk
Medlem

varför tas en sådan här nyhet upp på sweclockers?

Permalänk
Medlem

Tja konkurrensen om att släppa Windows RT produkter är ju inte så stor så de är ju ganska ensamma på marknaden (tillsammans med Microsoft). Känns som antingen går det bra eller dåligt för dem. Känslan hittills för RT har väl inte varit så positiv men det kanske är på väg att vända bland allmänheten? Själv är jag väldigt skeptisk. Jag vill inte ha Windows i min dator, så varför skulle jag vilja ha det i en telefon eller på en surfplatta? Visst gränssnittet passar väl bättre där men jag vill ändå inte...

Permalänk
Avstängd

Prisvärd mobil för den som inte alltid vill köpa det värsta som finns. 1500 för den lär bli ett bra pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klk:

För att du ska ha något att klaga på.

Permalänk
Skrivet av NoNamesWayne:

För att du ska ha något att klaga på.

Helt rätt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av klk:

För att det finns ett nyhetsvärde i det? Exempelvis så tycker jag personligen det är intressant.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av klk:

Varför inte, det handlar om elektronik så ^^

Permalänk
Medlem

Kan det vara så att Microsoft håller på att byta ut Windows Phone mot Windows RT för alla kommande modeller från Nokia/Microsoft.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av klk:

För att Sweclockers är en IT-nyhetssida

Permalänk
Inaktiv

Riktad mot musik och då får den ett BT headset... Verkligen riktad mot musik. Undrar vad Elop knarkar på egentligen.