Kan inte ladda ner TF2.

Permalänk
Medlem

Kan inte ladda ner TF2.

Hej alla, jag har litet problem. Mitt Team Fortress 2 ville inte uppdatera så jag kollade rundor och läste att det gick om man raderade TF2 och sedan ladda ner det igen. Nu har jag gjort detta men nu kan jag inte ladda ner TF2 för då står det bara "Ett error inträffade. (okänt error)" Jag har testat på lite olika saker som att köra som administratör och att ändra nedladdningsplats. Inget av det har funkat så nu ber jag er om hjälp och är mycket tacksamma om ni kan komma på några förslag för att få det att funka igen.

Vänliga hälsningar, Filip.

Visa signatur

I rikets namn.

Permalänk
Medlem

tog du bort allting manuellt genom att ta bort själva mappen? eller tryckte du bara på delete game content?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qaaka:

tog du bort allting manuellt genom att ta bort själva mappen? eller tryckte du bara på delete game content?

Jag tror jag bara tog bort game content, och nu har jag tagit bort mappen också. Funkar fortfarande inte.

Visa signatur

I rikets namn.

Permalänk
Medlem

går det att ladda ner andra spel än tf2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qaaka:

går det att ladda ner andra spel än tf2?

Nej.

Visa signatur

I rikets namn.

Permalänk
Medlem

du kanske ska prova installera om steam?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qaaka:

du kanske ska prova installera om steam?

Jag har tänkt på det med då förlorar jag några "Saves", vill helst vara helt säker på att det inte finns något annat att göra åt problemet innan jag gör det.

Visa signatur

I rikets namn.

Permalänk
Inaktiv

Du kan installera om steam på samma plats igen.

Vad är det exakt för fel du får? Tveksam till att det står "Ett okänt error inträffade"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon81912:

Du kan installera om steam på samma plats igen.

Vad är det exakt för fel du får? Tveksam till att det står "Ett okänt error inträffade"

Vad menar du med att installera om steam på samma plats igen? Felet är om jag försöker ladda ner något spel så står det att ett error inträffade och att det är okänt.

Visa signatur

I rikets namn.