Redigeringsprogramet heter som Sweclockers använder?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södra Stockholm
Registrerad
Jun 2013

Redigeringsprogramet heter som Sweclockers använder?

Hej hej!

Jag undrar vad redigeringsprogramet heter som Sweclockers använder på sina videos på YouTube?

Tack på förhand

Rubrik med trasig skiljeteckensknapp redigerad.
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Dec 2007

Jag har för mig dom sagt att dom använder sig av sony vegas nuförtiden, i någon video pratade Jonas om sony vegas.
Men dom har tidigare använt sig av Final cut pro.

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Okt 2012

Sweclockers ingen aning, men jag.
adobe Premiere
tidigare Avid och Final Cut.
Största anledningen till varför jag väljer premiere jämtemot Avid är hårdvarukravet och mot Final Cut är det dynanic link till After Effects.

kunde va kul att få veta vad alla andra här använder?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Dec 2011

Sony Vegas. Källa: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151195585736576&set=...
Innan det använde de Final Cut Pro om jag inte minns helt fel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Om jag inte mins fel så böt dom till Sony vegas då dom bör till en kamera dom sparar i avchd och då skulle Sony Vegas vara bättre...

Skickades från m.sweclockers.com

Dator specs: Amd FX:8320 @stock 4now, MSI Geforce 770, Bequiet KRAFT 700w, Gigabite 990 FX, Kingston SSDnow 120 GB, WD Green 1 TB, 8Gb 1600mhz Ram och ett no name chassi. Övrigt, 23 tums skärm, 21,5 tums benq, Q-pad mk50, razer naga, Turtlebeach z6a, siberia v2, ATH-M50, Zoom h1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södra Stockholm
Registrerad
Jun 2013
Skrivet av ioskin96:

Om jag inte mins fel så böt dom till Sony vegas då dom bör till en kamera dom sparar i avchd och då skulle Sony Vegas vara bättre...

Skickades från m.sweclockers.com

Okej.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Malmö
Registrerad
Dec 2004

Flera verkar ha lämnat Final cut. Hur kommer det sig?

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av Gibbe:

Flera verkar ha lämnat Final cut. Hur kommer det sig?

När Final Cut 10 släpptes så var det flera grejer jämfört med Final Cut 7 som inte lirade med användarna. Mycket har ordnat upp sig men det tog för lång tid.
Samtidigt lyckades Adobe få en riktig homerun med nya Premiere så många bytte båt.