PayPal dispute claim - Hjälp mig emot en scammer.

Permalänk
Medlem

Jag vann!

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

lite mer information om hur och vad som hände kanske?=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas.andreas:

lite mer information om hur och vad som hände kanske?=)

Exakt allt som hände står i första tråden kanske? Hela vår paypal konversation och allt... vad mer vill du veta?

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av FBGKimpan:

Exakt allt som hände står i första tråden kanske? Hela vår paypal konversation och allt... vad mer vill du veta?

Jag vet inte...kanske vad paypal sa? varför vann du och inte de som har blivit lurade före dig? något mer måste väll Paypal ha sagt? eller vann du för att scammern och Paypal slutade svara helt enkelt?

MVH
Andreas.Andreas

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FBGKimpan:

Exakt allt som hände står i första tråden kanske? Hela vår paypal konversation och allt... vad mer vill du veta?

Vad paypal sa och varför dom var på din sida.

Varför vann du :P?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFox*:

Vad paypal sa och varför dom var på din sida.

Varför vann du :P?

Makes sense my bad

Status

This claim has been decided in your favor.The item is ineligible for PayPal Buyer Protection because it is intangible.

På jobbe5 atm men jag använde det ordet.. intangible som någon tipsade om på rtt forum paypal läse4 det ordet tydligen och sen inte mycket mer sa de på forumet vem vet tbh...

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FBGKimpan:

Makes sense my bad

Grattis :D!