Coolermaster Wavemaster (behöver delar).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mölnlycke
Registrerad
Dec 2005

Coolermaster Wavemaster (behöver delar).

Vilka kommer ihåg den gamla goda tiden. När Inte pentium P4 på 3,2 ghz och Nvidia 7800TI var "top of the art".
Det var dessa delar som satt i min första egna dator som jag fick. Allt var monterat i ett Coolermaster Wavemaster.

Men nu behöver jag den "ram" som fäster nätagget i chassit. Jag bifogar en bild sav en sådan "ram".
Är det nån som har en sån ram eller vet nån som har eller har några ledtrådar eller tips om vart jag kan vända mig i min jakt på denna ram!

Chassit har ett stort personligt värde då jag fick datorn av min morfar precis innan han avled.
Så jag vill inte se någon svara mig med nåt liknande "köp nytt chassi" (annan modell än wavemaster), "släng det, det är inte värt nåt" eller "det finns bättre chassin".
(Tyvärr händer det ibland att sådana kommenterar dyker upp så nu hoppas jag att jag slipper sådana kommentarer)
Jag kommer inte att göra mig av med chassit eller sälja det.

Hoppas att nån vänlig själ därute har något tips, ledtrådar eller tom. vet nån som har.
MVH //Hasse

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-R928WF3OC-3GD (Radeon R9 280) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD 1 (OS): Samsung 840 EVO 120 GB | SSD 2 (Games): Samsung 850 EVO 250 GB | SSD 3 (Games): Samsung 840 EVO 120 GB | HDD (Lagring): Seagate Baracuda 4TB | Streaming card: Elgato Game Capture HD60 PRO (PCI-E) | Chassi: Cooler Master Storm Trooper | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 2x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz