Tävling på DreamHack! Ställ ut ditt moddade/stylade/vattenkylda bygge.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollywood
Registrerad
Mar 2010

Tävling på DreamHack! Ställ ut ditt moddade/stylade/vattenkylda bygge.

*bort /moderator*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2007

Vad vinner man?

"De som fattar, fattar."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollywood
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av running_wild:

Vad vinner man?

Ska höra med tävlingsansvarige.
Återkommer!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Nikkop:

Ska höra med tävlingsansvarige.
Återkommer!

Hade deltagit om inte det hade varit att den var tvungen att stå där 24/7. Måste ju spela på dreamhack också!

LOQUE Preorder | 8700k | Z370I | 2x8GB Corsair | 1080TI

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2011

Ska du ställa ut din E-ATX Prodigy burk? Isf vinner säkert du

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Okt 2012

Om man har stylat och lagt ner en större summa pengar på en spelburk är det nog den man föredrar att spela på, och inte den trötta laptopen man har liggandes. Framförallt inte på DH, och jobbigt att släpa dit en extra dator om man inte ens får spela på den!

Tävlingen borde ske under lördagen endast eller liknande

Stationär: i5 4670K @ 3.4 GHz | ASRock Z87m Extreme4 | Tillfälligt GTX 580 | Elite Team 16 GB minne | Kingston V300 SSD 120GB (C:) | Barracuda 1 TB i en Fractal Design Arc mini R2
Bärbar: Alienware M14x | i5-2410M @ 2,30GHz | NVIDIA GeForce GT 555M
Chromebook: Asus C300

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Metropolen Ånge
Registrerad
Jun 2007

Två veckor på sig? CHALLENGE ACCEPTED!

i7 6700K ~ Maximus VIII Gene ~ GTX980ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ V-Moda Crossfade Wireless
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Okt 2011

Typiskt att det ska innehålla Gigabyte produkter. Om dom skickar mig en 4770K och en Z87X-OC så ställer jag upp med min µATX/ATX testbench. Hade passat bra då jag fick in lite nya vattenkylnings grunkor för någon vecka sedan, blandt annat akrylslang.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värnamo
Registrerad
Jul 2012

Nu har jag 2 val att göra, antingen beställa hem thermalpad's så jag kan byta vattenblocket till mitt gigabyte kort och sätta i det eller bortse från att delta i tävlingen. Satans skit! Skulle vilja se och veta vad priset är för vinsten, 2a och 3a...

Blir man i så fall tvungen att ställa ut sin dator under hela eventet?

Wood Computer Case, ett datorchassi gjort från grunden i trä syns här .

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värnamo
Registrerad
Jul 2012

Hade helt utan tvekan ställt ut min dator, men jag har som sagt bokat plats och kommer använda den under eventet och då blir det lite surt att ställa iväg den i 30 h av totalt hela perioden. Hade däremot varit roligt som tusan att ställa ut trälådan men nu när jag inte har en extra dator blir det lite krångel...

Wood Computer Case, ett datorchassi gjort från grunden i trä syns här .

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Jan 2004

När är sista anmälningsdag?
Möjligtvis kan jag göra något att ställa ut men vill inte binda upp mig nu utan att veta om jag kommer hinna klart till dess.

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3,4GHz | Anteck Twelve Hundred | MSI Radeon HD7970 3072MB Lightning | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP | 650W Corsair CMPSU-650TXEU | Samsung 840 Evo 120 Gig

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

http://www.sweclockers.com/forum/regler

§ 9 Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

*Låst*