Permalänk
Medlem

Ubisoft

Kanske fel forumdel men...

Fick detta mail

Citat:

AccountSupport@ubi.com
Till negociant6666@gmail.com Jag
13dec 2012
Hey,

It looks like you recently made changes to your Uplay account. For your protection, this notification has been sent to the email address associated with your Uplay account.
Our records indicate that you changed the following information:

Email address
Password
First name
Last name

If this was you, you can ignore the rest of this message.

If you didn’t change these fields, someone may be accessing your account without your permission.
We strongly recommend that you change your account password on ubisoft.com or through any Uplay enabled game.
If you no longer have access to your account, contact Ubisoft customer support to confirm your identity and reset your account.

Thanks,
The Ubisoft team

Svarade direkt att jag inte ändrat något utan att någon försökte stjäla kontot.
Inget svar av UBI-soft och kontot oåtkomligt för mig.

Nu efter 5 mail under en 11 månadersperiod utan svar, fortfarande inget konto.

Vet inte vad jag vill uppnå med denna post, mest att gnälla lite.

Nähäpp, ska nog ta och surfa in på någon torrentsida och ladda ner Assassins Creed och Splinter Cell.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Peterboxy:

Kanske fel forumdel men...

Fick detta mail

Svarade direkt att jag inte ändrat något utan att någon försökte stjäla kontot.
Inget svar av UBI-soft och kontot oåtkomligt för mig.

Nu efter 5 mail under en 11 månadersperiod utan svar, fortfarande inget konto.

Vet inte vad jag vill uppnå med denna post, mest att gnälla lite.

Nähäpp, ska nog ta och surfa in på någon torrentsida och ladda ner Assassins Creed och Splinter Cell.

Svarade du direkt på mailet (till samma mailaddress)?
Det är botar som skickar ut dessa mail vilket betyder att alla direka svar kommer ignoreras.

Permalänk
Medlem

Svarade ganska snabbt, 3 dagar.

accountsupport@ubi.com, låter som en bra adress att svara till, står ingen annan i mailet. Hittar ingen alls på uplay.ubi.com, och för att få support där så måste man logga in som jag inte kan.

Permalänk
Antielefant
Skrivet av Peterboxy:

Svarade ganska snabbt, 3 dagar.

accountsupport@ubi.com, låter som en bra adress att svara till, står ingen annan i mailet. Hittar ingen alls på uplay.ubi.com, och för att få support där så måste man logga in som jag inte kan.

08-59366412
Måndag - fredag: 16.00 - 21.00

http://www.ubi.com/se/Info/Info.aspx?tagname=ContactUs

Tog ungefär 3 sekunder att googla fram på "Uplay account hacked support sweden"

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd låst.*

Citat:

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.