Permalänk
Avstängd

Angående Corsair RM serie

Dessa nätaggregat rekommenderas överallt i varukorgar och forum, men de använder mediokra komponenter och blev nyligen sågade hos Jonnyguru.com

Varför fortsätter folk köpa och reka dessa då dom uppenbarligen är alldeles för dyra?

Är verkligen köparna så ignoranta idag?

Finns ju så många otroligt bättre alternativ därute, ex Seasonic eller cooler masters V serie.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av m86s:

Dessa nätaggregat rekommenderas överallt i varukorgar och forum, men de använder mediokra komponenter och blev nyligen sågade hos Jonnyguru.com

Varför fortsätter folk köpa och reka dessa då dom uppenbarligen är alldeles för dyra?

Är verkligen köparna så ignoranta idag?

Finns ju så många otroligt bättre alternativ därute, ex Seasonic eller cooler masters V serie.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Därför att de inte finns på Inet!

Permalänk
Medlem

Jag kan ju bara svara för mig men jag köpte det för att det fanns i en butik nära mig, det är helmodulärt, tyst och det finns färdiga set med sleevade kablar.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik Stjärna:

Därför att de inte finns på Inet!

Äh, det finns väl fler bra handlare?

Visa signatur

be quiet! Dark Base 900 | Asus X-79 Deluxe | i7 4930K@4.4GHz | Corsair Dominator 16GB | RTX 2070 | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Corsair AX 860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Staropramen:

Äh, det finns väl fler bra handlare?

Givetvis, menar bara att Inet är SweC-standarden typ