Ska ni som inte har förbokat köa vid Elgiganten?

Permalänk
Medlem

Blir nog att nattköa utanför EG, tur att man är ledig fredagen.

Permalänk
Medlem

Jag kommer köa, hoppas man kan sitta i bilen största delen av tiden.. Palla stå still ensam i kylan som är nu!
Enda chansen för mig att få ett PS4 på ett tag då jag inte förbokat någon.

Visa signatur

- Corsair Obsidian 800D - Corsair AX 1200W - Asus Maximus Extreme-Z - SandyBridge 2600K - Asus GTX 580 SLI - 2x8Gb RAM - Intel 510 250GB - 3x 2GB WD Caviar Black - Dell U3011 -

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur köerna ser ut funderar på att köra förbi när man lämnat sonen på dagis är det lönt? Skulle vara bra ifall någon ifrån Malmö har koll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonnin01:

Någon som vet hur köerna ser ut funderar på att köra förbi när man lämnat sonen på dagis är det lönt? Skulle vara bra ifall någon ifrån Malmö har koll.

Jag kom vid halv 7 till linköpings elgiganten. Har plats 14 i kö. Ca 25pers här nu, ryktet säger mellan 10 och 30 konsoler.

Visa signatur

- Corsair Obsidian 800D - Corsair AX 1200W - Asus Maximus Extreme-Z - SandyBridge 2600K - Asus GTX 580 SLI - 2x8Gb RAM - Intel 510 250GB - 3x 2GB WD Caviar Black - Dell U3011 -

Permalänk
Medlem

ok svänger förbi och kollar ska bara lyckas få grabben att samarbeta och det är halv svårt. Skulle ju varit trevligt ifall de meddelande hur många ps4 de har så man inte står i onödan och fryser :/

Permalänk
Medlem

Var utanför El-giganten Kungsgatan kl 07:30 då var det kö ner till Carlings, såg ut att vara med än 300 pers i alla fall.

Permalänk
Medlem

20 konsol i Linköping. Vi fick kölappar x antal konsoler dom har att sälja.

Visa signatur

- Corsair Obsidian 800D - Corsair AX 1200W - Asus Maximus Extreme-Z - SandyBridge 2600K - Asus GTX 580 SLI - 2x8Gb RAM - Intel 510 250GB - 3x 2GB WD Caviar Black - Dell U3011 -

Permalänk
Medlem

Slut i Örebro / Marieberg Elgiganten Superstore. De 25 första hade fått kölappar och bara väntar på att få komma in nu.

Permalänk
Medlem

Sjukt lång kö på Kungsgatan, Stockholm. EG hade enligt annons 300 st där

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag köade i Borås. Där hade de fått 10 st men tyvärr var jag runt nr. 20 i kön. Sedan gick jag över till Media Markt och där hade de fått in 15 st och jag var nr. 18 eller nåt. =/

Permalänk
Medlem

Helsingborg fick 25st. 25 första fick tickets där med.

Jahapp, sitter man här utan en konsoll. Hur fan fick Sony för sig att skicka ut denna lilla mängden konsoller?

Permalänk
Medlem

Elgianten Södertälje hade 19 st, jag och tjejen fick nr 13 och 14.

Permalänk
Medlem

Sickla (Stockholm) hade 29st. Fick en av dessa

Permalänk
Medlem

Fick en på Elgiganten Sisjön. 16st hade de att sälja och nr. 16 i kön anlände 05:15 så det var tur att man bestämde sig för att åka dit extra tidigt! Några hade varit där sedan igår

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem

20 st konsoler kom in i Uppsala. Ungefär lika många hade övernattat och alltså hade man ingen chans om man kom tidigt på morgonen.

Permalänk
Medlem

Gick till Bromma butiken 7:20. Ingen där men skyltat att "alla i kön har fått sina och det är slut". Tydligen detta system med att man får kölappar och sen kan gå hem under tiden vilket är lite löjligt tycker jag. Ca 24st hade de tydligen.
Turligt nog släppte elgiganten 50st PS4 (antagligen eftersläpande exemplar) runt 10:30 på sin hemsida utan alternativ att hämta i butik. Sambon såg detta av en slump och lyckades beställa en fort som ögat och har en på väg till mig under nästa vecka nu
Kollade sidan själv ca 5 min efter och då stod där 5 i lager och nästa uppdatering så var den borta. Slutsålt på ca 15-20 min.

Permalänk

Efter 4h och 40mins köande så har man den äntligen 14 st fick dom in!