Permalänk
Medlem

Jukebox.com

Hej jag var väldigt dum idag trodde jag var tvungen att beställa en servis för att få 1000kr i check oss willys via facebook jaja gjort är gjort. Det kostade 1 kr såg jag okey var väll inte så farligt sen 3-400 kr varje månad har mailat och bett dem att jag inte vill ha det och sakt att jag har ångersrätt men inte fått svar en. Ska man göra något mer spärra kortet kanske eller vänta på svar första gången jag gjort bort mig så här hmm känner mig väldigt dum nu

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Från Willys facebooksida för 4 timmar sedan: "Just nu sprids en falsk tävling med Willys som avsändare här på Facebook. Vi vill betona att Willys inte ligger bakom detta. Presentkorten som utlovas existerar inte. Vi jobbar för fullt för att få bort inlägget och tävlingen från Facebook."

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Skrivet av pompa_kumla:

Hej jag var väldigt dum idag trodde jag var tvungen att beställa en servis för att få 1000kr i check oss willys via facebook jaja gjort är gjort. Det kostade 1 kr såg jag okey var väll inte så farligt sen 3-400 kr varje månad har mailat och bett dem att jag inte vill ha det och sakt att jag har ångersrätt men inte fått svar en. Ska man göra något mer spärra kortet kanske eller vänta på svar första gången jag gjort bort mig så här hmm känner mig väldigt dum nu

De där Willy:s är en scam har jag hört.

Visa signatur

>HAF 932 | XEON x5650@4GHz | | 12GB RAM@1600MHz | MSI GTX 1070 ARMOR OC@2050MHz | ASUS P6T Deluxe V2 | 2x1TB F1:s+Intel x25-V 40GB SSD+OCZ Trion 100 | HX850 | Corsair H50<

Laptop | G751JT | 1080P IPS@100Hz | GTX 970m | trasigt batteri.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompa_kumla:

Hej jag var väldigt dum idag trodde jag var tvungen att beställa en servis för att få 1000kr i check oss willys via facebook jaja gjort är gjort. Det kostade 1 kr såg jag okey var väll inte så farligt sen 3-400 kr varje månad har mailat och bett dem att jag inte vill ha det och sakt att jag har ångersrätt men inte fått svar en. Ska man göra något mer spärra kortet kanske eller vänta på svar första gången jag gjort bort mig så här hmm känner mig väldigt dum nu

Jag skulle spärrat kontot för länge sedan om jag var du. Vid osäkerhet, spärra kontot.

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waloth:

Jag skulle spärrat kontot för länge sedan om jag var du. Vid osäkerhet, spärra kontot.

Jag gjorde som du sa lika bra får väll åka in till örebro den här veckan och fixa nytt

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Kommer ibland sådana här scams på facebook, sist var det en fake ICA som hade med checkar.

Slutsatsen är, adblock på facebook och köp inget skräp ifrån annonserna där heller, då allt är menat att blåsa folk.